![]() |
3 min. stilte, Doe jij het?
Ik wel even denk ik. Het zijn maar 3 minuten. Maarja, de mensen in Azie hebben er niks aan.
|
Waar, wanneer en waarom?
|
Hmm, als ik ineens een wervelstorm van inspiratie op voel komen voor mijn project, dan ga ik gewoon door met werken.
|
Citaat:
|
Sowieso. Ik ben alleen thuis en ik studeer, dus ik hoef helemaal nix te zeggen.
Ze hebben er inderdaad niets aan nee; maar op de een of andere manier werd ik emotioneel toen we vroeger op school een minuut stil moesten zijn voor Boudewijn, 9/11, etc. Het is een soort van respect dat je uit. Dus ik doe m'n best om formules enzo niet luidop te zeggen. ;) |
Bedoel je de onderstaande kantklare msnbullshit?
Citaat:
|
Nee, ik ga niet mijn mond houden.
Wat hebben ze eraan? Ik heb al geld overgemaakt dmv sms. |
Citaat:
|
Ik ben alleen thuis dus ja. :)
|
3 minuten voorbij, niemand die offline is gegaan.
|
Ik wist niet eens dat het was, dus nee:o
Vind al dat stilzijn toch al een beetje onzin, heeft niemand wat aan:o |
Ik was wel stil, op de wc :o
(Nou ja, ik heb al geld gegeven, ik denk dat ze daar meer aan hebben dan dat ik 3 minuten m'n mond hou...) |
ik was alleen thuis, dus ik was wel stil :P
|
kom net uit bed.
|
Ik was in m'n eentje thuis, dus ja... Als ik in een trein of bus had gezeten was ik ook stil geweest, omdat ik het asociaal vind als je een minuut (3) stilte van anderen doorbreekt. Maar dus niet omdat ik vind dat je juist om 12.00 uur stil moet staan bij Azië. Ik bepaal zelf wel wanneer ik dat doe.
|
Ik was stil, maar had dan ook geen reden om wat te zeggen.
|
en me ouders hebben ook best veel geld gestort, dusse ze moeten niet meer klagen zit nu 538 te luisteren was best wel aandoenlijk(kan het juiste woord niet vinden) 10 miuten lang een liedje met nieuwsberichten van de afgelopen anderhalve week omtrent azie.
|
Ik doe het.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij de les blijven ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik was niet stil.
|
ik ook, maar als je in een groep zou zijn zou t zo onbeleefd zijn als je gewoon doorpraat, dus doe ik het maar uit beleefdheid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
|
Ik vind het eigenlijk stom, debiel en breezersletterig om een (of meerdere) minuten stil te zijn.
Alsof die arme zielige aziaten er ook maar iets aan hebben. |
Ja, ik heb het gedaan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nope.
|
Uit respect voor hen doe ik het.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
uiteraard.
(maar stort ook, voordat - ook ik - die kritiek krijg, ik stort zelfs behoorlijk wat want ik zit daar echt erg mee in) |
Ik zit er niet echt mee in. Ik zou er pas mee inzitten als die ramp invloed zou hebben op de grafiek die de wereldbevolking voorstelt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Man, ik hoop dat jij nooit Minister van Ontwikkelingssamenwerking wordt :nono: |
Citaat:
het was wel bijzonder om op tv te zien hoe heel utrecht centraal stil staat. m'n moeder was in de supermarkt en om de zoveel seconden kwam er iemand met een winkelkarretje binnen gestormt. die schrokken zich rot toen ze alle mensen stil zagen staan. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
ligt eraan hoe precies die grafiek is :P als die grafiek per 100.000 aardbewoners gaat geef ie wel een knikje :P
|
Citaat:
|
Citaat:
Anders kan je er niets mee. "He, kijk, hier is mijn opa gestorven." |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:49. |