![]() |
[Poll] Steentje bijdragen voor Azië.
2e optie voor mij
|
Citaat:
|
Een heel fucking grindpad!
|
Heb ik gisteren gedaan.
|
1e optie.
|
(y)
|
Nee.
|
Ik ga morgen naar een benefietfeestje, dus ik doe mee ja :s Maar goed, ik ga voor de optredens (y)
|
De 0,55 cent van mijn bioscoop kaartje ging er naar toe en ik ga nog 5 euro of zo iets geven voor in het 555potje van mijn neefje
|
Citaat:
|
Nee, ik ben maar arm.
|
Ik heb 5 euro gestort en op internetbanners gefast-klikt die 20 eurocent per klik opleveren.
|
Ga ik zo even doen.
|
Ik schenk niets.
|
Citaat:
|
ik ga zo storten. zodra ik de energie heb gevonden om mn bankpasje naar de computer te halen
|
misschien
|
Ja
|
ik heb toch zeker 5 keer gesmst (Y):p
|
nee
|
net 225 euro gestort :)
|
Nope.
|
Citaat:
Hoe dan ook, 't is erg goed natuurlijk :) |
Citaat:
Ik heb btw ergens gelezen dat Amerikaanse reddingswerkers 's avonds gewoon aan het bier zitten en dat het geld voor het grootste deel verdwijnt in de zakken van de organisatie daar. Ik eis mijn 5 euro terug :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
5 euro
|
Ik had zoiets van ''Ach fuck it, ik geef nooit geld aan goede doelen, laat ik eens gek doen en wel geld geven''.
€15,= |
Ik ben al die fucking acties voor Azië flink zat (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Al gedaan. |
ik heb ook een klein steentje bijgedragen maar ik heb nog nooit zo vaak op een dag de cijfercombinatie 555 gehoord! Ik word er gek van. Waarom moet er eerst van alles uit de kast worden getrokken en storten mensen niet vanuit zichzelf?
|
Citaat:
|
Ja, heb ik al gedaan.
|
Is er nou een record gehaald qua geldinzameling, of gaat dat iig nog verbroken worden?
|
Citaat:
|
Ik sms wel een paar keer.
Mijn ouders hebben al wel gestort. |
Citaat:
|
Done.
|
Beter te veel dan te weinig aandacht voor de ramp denk ik dan weer. :)
|
Citaat:
|
30,00 gestort, mog sms ik ook nog wat extra erbij :)
ouders volgen, zij gaan voor Oost-Afrika, waar echt te weinig aandacht naar gaat en waar ook slachtoffers zijn! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb 9 euro beltegoed naar 2020 gesmst :cool:
|
Ik heb 1 euro en 51 eurocent gedoneerd.
|
Citaat:
|