![]() |
hoe lang draag je je kleding
1/2/3/4 dagen
|
Verschilt per kledingstuk.... En per wat ik op een dag gedaan heb.
Uitgaans kleding 1 dag (avond dus eigenlijk) Ondergoed sowieso 1 dag, broeken en truien 2 dagen, broek kan soms wel 3 dagen hangt ervanaf of mn hond enthousiast is geweest :D |
Ik heb zoveel kleren dat ik het zonde vind om niet elke dag wat anders aan te trekken.
|
1 dag. hoogstens 2
|
Citaat:
Ondergoed een dag, soms maar een halve dag, als ik naar zonnebank ben geweest, of een keer extra douchen. T-shirt's en ondershirt's ook een dag, daarna hup de wasmand in. Broeken ook een dag, maar die hang ik dan buiten, en paar dagen daarna weer aan. Ik was ze wel hoor, maar wassen is slecht voor de wassingen, dus stoom ik ze vaak mee als ik douche (y) |
weeeeken
|
ligt eraan...als het stinkt of vies is gooi ik het in de was en ondergoed natuurlijk iedere dag schoon.
|
Meestal 2 dagen, tenzij het vies is of stinkt.
Sokken en ondergoed altijd maar 1 dag. |
Citaat:
|
Sokken en ondergoed maar 1 dag. De rest 2 dagen.
|
ondergoed / sokken : 1 dag
shirt : 1 - 3 dagen broek : 2 - 6 dagen |
Sokken en onder goed 1 dag, de rest tot max 3 dagen.
|
Ondergoed, sokken en meestal ook shirtjes 1 dag. Truien 2 dagen en broeken maximaal 3 dagen.
|
Citaat:
|
ondergoed en sokken 1 dag. Broeken meestal wel langer en shirtjes twee dagen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
undies/sokken 1 dag
shirts/truien/vesten 1 a twee dagen en mijn broeken was ik heel weinig,alleen als ze heel vies zijn geworden of beginnen te stinken,ik hang ze na gebruik buiten om te luchten |
Ik trek elke dag alles schoon/nieuw aan.
Verder verdwijnen ondergoed en shirts gelijk in de wasmand worden truien en broeken uitgehangen, en ongeveer na 3 keer dragen gewassen. Na het uitgaan vaak alles gelijk in de wasmand. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ondergoed en sokken 1 dag
shirt ligt er aan 1 of 2 dagen broek 2 tot 3 keer. |
wat rutger zegt
|
tot het stinkt
alles ja :D lekker crusty onderbroeken en sokken (y) |
ik draag meestal mijn kleding een uur of 15, dan trek ik ze uit en ga ik slapen.
|
hoelang is een chinees
|
Citaat:
|
nou en hoelang is dus een chinees
|
Citaat:
|
|
kleren zijn voor n00bs.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
i'm popular
|
Hehe, ik ga praktisch elke dag uit. Dus m'n kleren ruiken ook niet elke dag even fris. Maar eens in de zoveel dagen hang ik alles een dag buiten en dan ruikt het weer normaal.
|
Ondergoed, shirts, sokken 1 dag
truien 1 of 2 dagen broeken tot 5 dagen |
ondergoed ens okken 1 dag.
De rest verschilt. |
ondergoed 1 dag
shirts 1 dag truien 1, 2 dagen broeken 4 dagen maar het ligt er ook aan wat ik er mee doe.. ofzo moehaa tsjaa |
ondergoed draag ik 1 dag
truitjes 1 of 2 dagen broeken 2 dagen of 3 sokken 1 dag maar als ik uitga dan gaat alles de was in :P die stinklucht altijd zon vieze zoete lucht en dat moeten we niet hebben :D :nono: |
Ondergoed/Sokken/T-shirts: 1 dag
Broeken: 2 dagen, maar meestal niet 2 dagen achter elkaar Overhemden: hooguit 2 dagen, na het stappen altijd gelijk in de was Truien: ligt aan de trui, wollen truien soms best lang (alleen luchten) Hoe vaak roeleren jullie dingen? Bijvoorbeeld je bent wezen stappen op zaterdag... wanneer draag je die outfit weer? Ik op zijn vroegst over 2 weken. |
:confused: ik voel me abnormaal
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |