![]() |
Untitled
Verlies jezelf niet in dromen,
over een leven mooier en beter dan de leegte die zal komen, dromen zijn immers bedrog. Ik sprak dat jij mij liefhad, terwijl jij mijn gelijk loog. Twijfel is het gewelf -geweld- waaronder ik nimmer boog. Maar zoals jij mij brak, zal ik jou nooit breken. -Erger- ik zal je bloed kussen onder de hemeldeken. En in 't gras zal ik dan rennen, overtuigd van mijn gelijk, lopen, rennen, vluchten, tot ik uiteindelijk bezwijk. En dan verlies ik ons in dromen, mooier en beter dan de leegte die in jouw plaats zal komen. Bedriegen deden we toch. Vind t niet echt wat, maar moest het toch even schrijven. |
vind het best mooi eigenlijk
alleen heb gevoel dat het niet helemaal klopt qua inhoud.. in het begin is het "uit" en gaat het nooit meer aan. Maar op het einde lijkt het weer aan te gaan dat vind ik een beetje maf. voor de rest vind ik het tempo wel erg goed |
Uh, waar haal jij vandaan dat het uit is en dan weer aan?
|
Citaat:
@audio bully: ik denk dat ze (in die laatste strofe), ondanks wat ze in de eerste heeft gezegd, tóch gaat dromen, waardoor ze hem (hun) vergeet, maar eigenlijk vindt ze dat helemaal niet erg. (denk ik) |
haha ik zie het nu eigenlijk niet meer ^^
sorry voor de comment dan denk ik :D maarjah blijf bij wat ik zei, vind het een erg mooi gedicht. @Sketch mm ja dat zal het inderdaad zijn geweest, nu ik het weer lees klopt dat wel denk ik ja |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33. |