![]() |
[PC] met een eigen wil, hij restart ineens vanuit het niets...
sinds een paar dagen heeft mn PC een eigen wil.
Ik heb er een nieuwe grafishce kaart in gestouwd en sindsdien restart mn PC wanneer hij denkt dat het nodig is :s Wat zou het kunnen zijn, want ik heb echt geen idee alvast bedankt |
Wat voor voeding heb je?
Waarschijnlijk trekt die nieuwe grafische kaart teveel stroom, en reboot je pc daardoor. |
Citaat:
|
waas bij mij een tijdje geleden ook.
Na lang zoeken bleek mijn processor nogal heet te zijn... vervanging van het koelblok van de processor deed het ophouden:) |
Configuratiescherm -> Systeem -> geadvanceerd -> opstart -en herstelinstellingen -> Opnieuw opstarten bij een foutmelding uitvinken.
En wat betreft de voeding kan goed, of de kaart is gewoon brak. Wat voor kaart is het(naam)? en wat voor processor heb je? welke windows heb je? |
Citaat:
ik heb een MSI RX9250 met 128 mb DDR, ik heb een pentium 3 en windows XP maar eerst dat eerste uitproberen |
ik heb hem ontvinkt, en nu maar hopen dat hij het niet meer doet :)
|
hmmm... opzich geen bijster veel stroom vretende kaart of processor...
Voeding lijkt het mij aan te moeten kunnen. En nu je dat uit hebt gezet dan is de kans of: je krijgt een blauw scherm (schrijf dan op wat je ziet) Of hij gaat gewoon goed :) |
Memtest86!!!!!!!!!!
|
ja of je gaat eerst andere drivers ofzo uitproberen voordat je een nieuwe voeding koopt...
|
Citaat:
(start -> uitvoeren -> eventvwr) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:09. |