![]() |
Wat is de vreemdste plek waar je ooit sex hebt gehad?
nou?
|
bed, jij?
|
dat kan beter middlefinger!
|
invalidetoilet op school..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
- zeilboot
- hockey doel - keuken - tuin - duinen - zwembad kleedhokje maar is niet origineel meer en nog wel wat pllekken... |
invalide wc op schiphol..
|
Citaat:
|
Citaat:
Ikzelf een keer sex in de wasmachine en dat was geen pretje! |
Citaat:
|
Citaat:
|
yeah right idd IN de wasmachine?
beodle je niet op... of heb je je l.l in de wasmachine gedaan, deur dicht gesmeten en hem aangezet... kan ik me voorstellen dat je het geen pretje noemt!!! :D |
kelder
|
Volgens mij is er al vaker zo'n topic geweest.... :confused:
|
Citaat:
|
achter de bios...
|
telefooncel
|
Citaat:
pff krijg het weer warm bij de gedachte alleen al!! |
Citaat:
|
Achter de kinderboerderij :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
euh...schoolplein :o
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Even denken, wat is vreemd?
Verschillende 'openbare' plekken, zoals bios, steegjes, in een kroeg, in een magazijn, wc, onder water, in het bos... Verder gewoon in bed, in bad, onder de douche, op de keukentafel :P Ach ja.. Haha ben vast nog wat rare plekken vergeten, maar daar kom ik wel weer op :D |
Citaat:
|
bed? bank? strand? boot? hummz, ben nog niet zo avontuurlijk... komt nog wel wanneer hij zijn rijbewijs haalt :D
|
Op de trap, erg oncomfortabel, maar wel leuk.
|
- bed
- douche - tent - op tafel - op een stoel - in de bossen |
pashokjes H&M
|
achter een glascontainer
op/tegen de motorkap van de auto dat waren mn vreemdste volgens mij.:p |
zwembad, strand, auto, kleedhokjes, sauna etc etc
|
Citaat:
|
Citaat:
|
op de tafel in de woonkamer
|
Gewoon, op het aanrecht. (y)
|
Citaat:
Maar je moet natuurlijk bij je recht blijven ;) |
Citaat:
|
Toiletten, bios, pashokjes, auto, de kuip :D
|
Zeilboot, school, tioletten van openbare gebouwen, overdag in de zee.
|
Citaat:
Geen penetratie overigens in de pashokjes, maar toch wel seksuele handelingen... |
Citaat:
|
Ehm..
- In een haven (terwijl er verscheidene boten voorbij kwamen.. iedereen zwaaien:|) - In een sauna - Op een heuvel, tussen de heideplantjes..Totdat we ineens betrapt werden door de boswachter "Mag ik jullie er even op wijzen dat dit verboden is, waar nog eens bijkomt dat jullie op een stel zeldzame planten liggen, maar zoek elders een beschaafte plek, dan heb ik niets gezien" - Kleedhokjes (van het zwembad) - Bios - Op een zeilboot - Hooiberg - In een weiland - Op zolder bij zijn zus:| - Uhm.. in een stal.. met geiten/kippen/konijnen.. - in de auto |
Voor de schuifpui in de woonkamer, op de plavuizen, was overigens ook wel behoorlijk 'vreemd' :|
|
apenheul, by far de meest bizarre plek
|
In de achtbaan.
Ohnee, 't was in de bossen. |
- In de wc bij Six Flags
- In de wc bij haar thuis - Op de rand van de vijver.... (das gevaarlijk) - In de dobbeplas (natuurwater in Nootdorp) - In de Noordzee - Op de Pier in Scheveningen - In de Duinen (dat schuurt....) - In de Bioscoop tijdens Shark Tale..... Dat was het wel ongeveer... |
50 :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:33. |