![]() |
zou het kunnen dat je avatar aangesloten word op je webcam.
of neemt dat teveel ruimte in beslag, (ik vrees van wel) maar het leek me wel grappig om iedereen bezig te kunnen zien (y) :) |
Dat neemt iets te veel bandbreedte in beslag, lijkt mij. Bovendien hoef ik eigenlijk niet iedereen bezig te zien:).
|
Best dat die mogelijkheid geïmplementeerd wordt, maar ik zie er geen heil in.
|
idd leuk idee, maar ik vrees dat het niet uitgevoerd gaat en kan worden.
|
Met 40.000 leden? Als daar 1.000 van besluiten hun webcam erop aan te sluiten heb je toch al gauw 1 of 2 extra servers nodig. Betaal jij?
|
Dat zou mogelijk zijn als externe avatars gebruikt konden worden. Dat is echter teveel werk aangezien niet veel mensen er gebruik van maken. Misschien zit die optie wel in de nieuwe forumsoftware, die er ooit nog eens komen gaat. :)
|
Citaat:
|
dat zouden dan wel allemaal externe servers zijn ;). En dan nog, waarschijnlijk pakt hij alleen het plaatje van dat moment en moet je handmatig refreshen
|
Citaat:
|
daar was ik al bang voor... heb niet echt veel verstand van dat soort dingen. Naja, misschien in de hele verre toekomst? :)
|
Ik vind het een kansloos plan. Ik ben niet echt geïntereseerd in wat andere mensen achter hun computer uitvreten en heb zelf om die reden dus ook geen webcam.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |