![]() |
ik noem je
ik noem je zeven zeeën diep
ik noem je zomernacht ik noem je kleine gele bij ik noem je bloemepracht ik noem je schelpen in de zee ik noem je korrel zand ik noem je vogel in de lucht ik noem je een ver land ik noem je een tornado ik noem je venkelplant ik noem je stromende rivier ik noem je eindeloos lang strand ik noem je bij je mooiste naam ik noem je wat je heet en ook noem ik je sterrenlicht voordat ik het vergeet |
leuke opsomming
ik heb alleen het gevoel dat het niet echt ergens heen gaat en de hele tijd ik noem je en dan ineens een noem je?? maarjah Jan |
heel erg goed! :cool:
persoonlijk vind ik 'ik noem je een ver land' een beetje minder. dan loopt het niet zo lekker meer. verder echt mooi, mijn complimenten :). en dan niet alleen taalkundig. |
Tsjah!
ik noem je diep triest |
ik noem je zeven zeeën diep
ik noem je zomernacht ik noem je kleine gele bij ik noem je bloeme(n?)pracht ik noem je schelpen in de zee ik noem je korrel zand ik noem je vogel in de lucht ik noem je een ver land Dit vind ik mooi, maar hierna wordt het me toch echt te saai. ik noem je bij je mooiste naam ik noem je wat je heet en ook noem ik je sterrenlicht voordat ik het vergeet Dit is ook wel mooi, maar ik had een sterk einde verwacht, omdat het begin zo veel herhaling is. Voor mijn gevoel moet dat ergens naar toe gaan, en die climax mist imo. |
Ik had ook wel een sterker einde verwacht. Je begint met die herhaling, toen dacht ik, 'dit gaat ergens heen', en dan is die laatste strofe 4 regels lang, dus dacht ik, 'nu gaat het komen', en dan krijg je een gigantische anticlimax. Erg jammer. :|
En ik zie ook niet waarom je iemand venkelplant zou noemen. |
Leuk, lief. Maar verder sluit ik me bij Ave 9 aan, ik had óók een sterker einde verwacht.
:( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32. |