![]() |
Leren + Mastruberen
Tis misschien n hele vage vraag... maar zijn er meer mensen die meer mastruberen als zij in bijv. een toetsperiode zitten? Altijd als ik veel moet leren/veel geleerd heb.. krijg ik zin. :o :|
|
:confused:
|
Dat hoor je vaker, ja.
|
Kvin t erggg apart!
|
waarschijnlijk komt het omdat je afleiding zoekt, je hebt geen zin om te gaan studeren dus wil je iets anders gaan doen , je weet niet precies wat .....
en dan ga je maar met jezelf aan de slag! (tennimnste dat is de verklaring van mijn vriendje...) |
Citaat:
|
Citaat:
je spreekt uit ervaring? |
Citaat:
|
Haha, dat zal dan inderdaad wel jah. Want die stof die je moet leren is vaak niet zo opwindend... :D
|
Voor examens en toetsperiodes.
|
yes m2
en ik heb een webcam :evil: en ook toetsen :eek: :evil: geintje ;) |
gewoon omdat je een schijthekel hebt aan die boeken en ze het liefst voor altijd dichtgeplakt ziet :P
|
MasTURbatie en niet masTRUbatie. En het helpt tegen stress schijnt.
|
Citaat:
|
ik had laatst ontzettend veel zin erin onder een heel belangrijk schoolexamen... Dat is klote! Kon me echt niet mee concentreren!
Ik begrijp het ook niet! Wat is er nou opwindend aan een schoolexamen??! |
Nou nou... zo'n blad dat zwoel vraagt om je naam..
en je klas... om nog maar te zwijgen van je antwoorden... woeh! :o |
stress + masturberen bij mij vooral... :confused:
|
Citaat:
|
Dat verklaart de witte goedjes onder de tafels op school! En mij een beetje wijs maken dat het kauwgum is, aiight!
|
Komt door de stress ja en omdat je puur bezig bent achter elkaar met een ding.
|
Weet je hoe geil ik word van leren :o
|
Citaat:
Als ik geil werd van leren zat ik nu wel een aantal klassies hoger :) |
Als ik het druk heb met allemaal verplichtingen doe ik het veel. Komt voort uit een gevoel van 'ik wil even uit de band springen, maar het mag niet langer dan 5 minuten duren'
|
Ik heb eigenlijk best vaak zin om te masturberen...maar als ik op school zit te leren gaat dat een beetje moeilijk, vind je niet :P
Maar de link tussen masturberen en leren heb ik zelf eigenlijk nooit gelegd... |
ik word altijd geil als ik me verveel en ik verveel me nogal eens tijdens de toetsweek... dus ik heb dat ook haha
|
Citaat:
|
ik heb dat ook, en als ik dat dan gedaan heb dan valt alle spanning van mij af en ben ik relaxt
|
Citaat:
|
denk dat het idd de stress is..lekker alles van je afTREKKen :p
|
idd even de spanning kwijt
|
Ik leer nooit, ik weet het zo wel :cool:
|
zucht...
ik masturBEER het hele jaar door, zit niet echt een verschil in met de toetsweek. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:58. |