![]() |
Meeting: Poll!
Uit de 'wie en wanneer'-topic maakte ik op dat de voorkeur lag bij weekeinden in februari en maart, maar dat er nog onenigheid was met betrekking tot zaterdag of zondag.
In deze poll vind je alle zater- en zondagen van februari en maart. Behalve het weekeinde van vijf februari, want dan heb ik wat anders aan de hand, en aangezien ik forumbaas en hufter in één ben, schakel ik dat weekeinde uit. Meerdere opties zijn mogelijk, dus kruis alle opties waarop je van plan bent te kunnen aan. Gelieve alleen te stemmen als je stevig van plan bent daadwerkelijk te komen. LUH-3417 |
Als ik jullie met mijn komst vereer, doe ik het dan ;)
|
Ik heb gekozen voor: zondag 27 feb, zondag 6 mrt, zondag 13 mrt en zondag 20 mrt.
Dat komt mij het beste uit, al kan ik vanaf zaterdag 26 februarie ook op zaterdag, maar pas vanaf 3 uur :o |
Alle zaterdagen vanaf 26 februari (omdat de rest in de voorjaarsvakantie is en ik niet zeker ben of ik er dan ben).
|
Jemig, ik weet nu al niet meer wat ik heb gedaan. Ik geloof 27 februari, 6 maart en 20 maart. Het laatste weekend is met Pasen, dan mag ik iig niet, in het weekend van 12 maart is mijn nichtje jarig (he! Idee! Die woont ook in Utrecht!) en verder... ach ja, liever in maart:).
Edit: @Duivelaartje: Hm, ik ben vergeten om daar naar te kijken, maar ik vind het best:). |
Als (Als!!!) het een zondag wordt, graag 6 maart. Dat is namelijk een koopzondag...
|
Citaat:
|
Ik kan altijd. Mocht ik niet kunnen, dan verzet ik die afspraak.
Letteren über alles. Grim |
Ik heb alle zondagen aangevinkt, maar 't liefste natuurlijk een koopzondag :)
|
Ik mag niet, dus ik kom niet. :o
|
Toe mensen, zaterdag!:bloos:
|
Ik stem niet, behalve als er een datum lijkt te komen waarop ik opeens niet kan:). Ik geloof dat ik nu op bijna al die data kan, zeker de twee data met voorsprong.
|
Citaat:
|
Citaat:
*ziet poll* Iedereen wil wat anders :D |
Citaat:
|
Ik heb zaterdag 5 maart gestemd. :o
|
12 en 13 februari kan ik niet, dan gaan we politiek bedrijven (vorige meeting ook al niet naar PI-dag geweest vanwege jullie!)
20 februari kan ik ook niet, dan heb ik een zondagochtend wandeling langs kerken en moskeeen. 26 en 27 februari niet, want dan heb ik als het goed is al mijn verjaardag gevierd en ben ik ontzettend brak. mijn laatste dagen als handelingsonbekwame breng ik graag alleen door of met mijn allerbeste vrienden. dus wat over is en ik WEL heb aangevinkt zijn 19 februari en 5 t/m 27 maart. (ik kom wel weer fietsen :() Charlotte |
Citaat:
|
Citaat:
"het was een lange, lange weg. een die niet op leek te houden. kilometers lang rechtdoor. auto's raasden langs haar heen. het regende. het leek zelfs te hagelen, zo hard werden de regendruppels door de wind tegen haar gezicht geslagen. Een vrachtwagen reed door een plas. haar regenpak kon al het water niet meer aan. na drie kwartier door regen en storm gefietst te hebben op die donkere lange weg kwam ze dan eindelijk daar aan waar ze zijn moest. vele gezichten keken haar aan. ze had het haar toch anders voorgesteld." Charlotte |
Ik geloof dat ik buiten de eerste vier data altijd kan. Nog heel ff mijn moeder's agenda stelen.
|
Ik stem niet op de poll, want ik kan in het weekend waarschijnlijk sowieso niet. Maar mocht ik toch in de buurt zijn, dan wil ik best even komen.
|
Alle zondagen gestemd.
|
Citaat:
|
Mijn agenda (tegenwoordig kan ik niet meer zonder) zegt dat ik 12 maart een schoonmaakdag heb, dus dan kan ik iig niet. De weekenden voor mijn tentamen oom liever niet, maar als men dat wel wil moet dat maar. Ik stem niet, zie wel wat eruit komt.
|
Ik heb slecht nieuws...
Ik kijk net in het schoolboekje, wanneer heb ik voorjaarsvakantie? 28 februari tot 4 maart.:eek: En m'n ouders zijn van plan weg te gaan... Zijn er nog meer mensen die dan vakantie hebben, want ik vind het echt heel stom.:( (Waarom heb ik ook niet eerder gekeken?:bloos: ) 6 maart kan ik dus misschien... Maar niet heel zeker dus.:( |
*signs out for 6 maart*
Sorry mensen, er is wat tussen gekomen :( 6 maart valt wat mij betreft weg. 5/7 maart dus ook. |
Citaat:
|
27 februari lijkt me de beste datum te worden.:) Of is Duivelaartje dan dus ook al weg misschien?
|
Citaat:
Zondag 6 maart kan ik misschien wel en dat zou over het algemeen beter uitkomen. Koopzondag.:p (Volgende week ben ik zeker, dan is het allemaal gepland en geregeld.:o) |
Shit.. ik had al op 27 februari gestemd, alleen daarop dus... kan het nog gewijzigd worden? :(
|
Citaat:
|
zoals ik misschien wel in een ander topic heb gezegd (nou ja, dat denk ik, want ik weet zeker dat ik het wel gezegd heb) kom ik niet als het op 27 februari valt.
Mijn laatste uurtjes van handelingsonbekwaamheid spendeer ik graag met sterke drank (zolang dat nog illegaal kan moet ik dat ook doen natuurlijk ;)) En Rene gaat het helemaal niet leuk vinden als ik de 27e niet kom, want dan gaat hij zijn boek ook niet terugkrijgen! Charlotte |
Zo te zien word het dat weekend daarna. Daar zou ik me geheel in kunnen vinden.
|
misschien ga ik 6 maart nog wel werken. dubbel salaris ben ik altijd wel voor in.....
maar dan kan ik het boek in elk geval even langs komen brengen natuurlijk! |
Ik zie dat er veelal voor zondagen word gekozen. Minder is dat, ik denk niet dat ik op een zondag tijd & lust heb om een meeting te gaan bezoeken, eigenlijk.
Ik wacht het nog even af, verder. :) |
Citaat:
Wat is er anders aan een zondag? Weekend is weekend, toch? |
zondag 27 maart zou me redden, otherwise I'll have to resign.
*hoopt vurig* |
Citaat:
|
Dat is lief, maar ik offer me anders wel op voor het collectief hoor ;)
|
Doe dan maar 27 maart:).
Ik zit op school, les over tsunami, niet zo leuk:(. |
ik ben ook wel voor 27 maart!!!
Charlotte |
Mwa, doe dan maar 27 maart (y). Ik heb er niet op gestemd, overigens.
|
ik ben ook voor 27 maart.
MAAR WAAR? als ik vragen mag..? :confused: |
Utrecht, startplaats ergens op het station.
|
startplaats??
is verder nog een plan ofzo dan?? |
Hm, ik weet het iig niet precies. Ik dacht dat Chang het had bedacht, of was het nou een andere Utrechtenaar:p?
|
:cool: Ik was voor Ledig Erf (cafe), maar dat moet nog allemaal uitgezocht worden, wie weet gaan we gewoon wandelen (y). Het start iig op het CS van Utrecht.
|
Citaat:
Een zaterdag waarop ik vanalles plan: school, stad, meetingen :p, uitgaan 's avonds etc. En een zondag, mijn enige rustdag vd week en tevens een dag waarop wij thuis in familiale (is dat een woord?) kringen nog wel eens iets willen plannen; lees: vaak. Vandaar dat ik nog even zie. |
Mensen, please, geen 27 februari.:eek: Dan zit ik in Duitsland.:(
Maar goed, als jullie het zo nodig willen. Duivelaartje is dan NIET aanwezig. |
Citaat:
Zelf nog via PM geregeld ;). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:38. |