![]() |
Paaspop 2005
Zaterdag 26 & zondag 27 Maart
Bevestigde namen: * Stijn (B) * Flogging Molly (USA) * Treble * The Toy Dolls (UK) * Funk D'Void (UK) * Ali B. * Peter Pan Speedrock * After Forever * Gene Farris (USA) * Agnostic Front (USA) * The Thermals (USA) * Buscemi (B) * Krezip * Remy * Terror (USA) * Joris Voorn * Miss Monica * Die Lustige Schlagerfreunden & Dennie Christian * Textures * Acid Junkies http://www.paaspop.nl/ |
hmmm the thermals zijn wel vet , maar ik weet niet of het me genoeg kan boeien om de verre verre reis te overwegen
|
ik neem aan dat er nog heel wat meer namen bijkomen
|
Citaat:
|
Ga ik toch liever naar Iron Maiden op Bospop..
|
ohnee
stijn |
stijn is leukk
|
nee
stijn is eng |
dat wel ,maar zijn muziek is wel leukk
|
Ik ga The Thermals in R'dam zien.
De line-up is niet boeiend genoeg. |
doen ze daar aan dagkaartjes? en wat is normaal gesproken ongeveer de prijs? want wil the thermals wel graag zien natuurlijk, en de andere data kan ik niet, en dit is dichtbij..
|
na k ga niet
|
misschien dat Turbonegro nog bij deze namen wordt gevoegd, maar dat is niet zeker...
ik hoop natuurlijk van wel! |
Citaat:
Ik ga niet. Ik vind alleen The Toy Dolls interessant. |
Social Distortion zat ook bij de geruchten maar goed
Dagkaart is iets van 40 euro en voor allebij de dagen 50 euro ofzo. Ik geloof dat er iets van 5 podia waren vorig jaar en genoeg te eten en drinken natuurlijk. camping 7 euro ofzo |
wat een bagger line-up daar heb ik nog geen 8 euri voor over
|
Citaat:
|
Citaat:
|
behalve stijn en the thermals komt er niks leuks
en aangezien ik al naar stijn in den haag ga, en the thermals in rotterdam.. nee |
Citaat:
|
Niet echt een geweldige line-up...
|
Naar freakin Schijndel voor deze namen?
Haha. Neen. |
Citaat:
|
Nile komt ook (Y)
|
Citaat:
|
ja maar niet in combinatie met Die Lustige Schlagerfreunden und Denni Christiaan
|
Citaat:
|
poep aan die line up, ze hebben ook een camping
|
Saai.
|
Hier was al een topic over, geopend door ondergetekende :o Anyways.. Terror, Agnostic Front en The Toy Dolls zijn alvast wel de moeite waard. Ali B en Floggin Molly kunnen er ook nog wel mee door...
|
Paaspop Zieuwent:
Therapy? Autumn Intwine The Sheer Band zonder banaan Jovink Gerard Joling Wipneus&pim The Apers |
Citaat:
|
nile is leuk. en ik vind de line up opzich niet heel erg boeiend, maar volgens mij ga ik toch omdat veel mensen die ik ken ook ga. en dan wordt het toch wel gezellig.
|
Dillinger Escape Plan komt, reden genoeg lijkt me :)
|
Citaat:
|
Ik had een kaartje gekocht maar ik ga waarschijnlijk toch niet meer dus als iemand een kaartje iets goedkoper wil hebben laat het me ff weten en stuur een pm
alvast bedankt |
ik heb je een PM gestuurd, reageer dan als je ervan af wilt
|
Terror heeft gecancelled, toch?
|
Citaat:
Ik ben er ook :) gezellig weekendje in de polder hangen en bier drinken! |
Ik had het kaartje al verkocht, daarom reageerde ik niet.
Maar nu heeft de koper het laten afweten en nu zit ik alsnog met het kaartje van een feest waar ik niet heen ga. Als iemand nog interesse heeft voor een weekend kaart voor paaspop, voor mij part een stuk goedkoper, laat even weten. |
Net alvast ff een keer over het terrein heen gestruind, kaplaarzen zijn aan te bevelen (y) Verder lijkt het allemaal weer wat groter dan voorgaande jaren :)
Fijn detail is dat ze 2 vlammenwerpers op het terein hebben neergezet die vlammen van 12meter hoog de lucht in blazen :cool: |
Citaat:
dit is de prijs als ik morgen een kaartje zou gaan halen bij het GWK: Zondag 27 maart vvk 51,- je woon plaats staat niet bij je info maar als er een beetje makkelijk aan te komen is bied ik er 40 euro voor |
als het kan snel laten weten want morgen moet ik werken en dan zit ik vlakbij het gwk, dus als ik niks meer hoor haal ik hem daar gewoon
|
Citaat:
(maart 37 :p ) |
W00t, ik heb me toppie vermaakt (Y) veel leuke bands gezien, genoeg gegeten/gealcoholiseerd. Ik vond de prijzen wel pittig, dus vaak maar naar de tent gelopen om daar lekkere Finkbrau te nuttigen (Y)
Alleen de domper was dat een of andere boer (uit amersfoort?) blijkbaar nogal een steekje los had en ruzie zocht met mij ende paco den taco :s Allemaal wel goed afgelopen (op was handwonden na ;P) |
Foto's staan NU online op www.stagedive.org
|
Citaat:
ik had jou toxch ook een paar keer gezien? (sorry ben n beetje vergeetachtig, gratis drank is slecht voor je geheugen ;)) ik heb ook veel foto's gemaakt, zal ze wel eens online zetten. |
gratis drank?
vorig jaar waren de bonnen goed na te maken maar dit jaar niet jammer genoeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:45. |