![]() |
Je favoriete videoclip
Vertel, wat is je favoriete videoclip en waarom?
|
Tonight Tonight - The Smashing Pumpkins
De manier waarop animatie en werkelijkheid samen wordt gebracht vind ik erg goed gedaan. Verder ben ik een groot fan van de albumhoezen van Siamese Dream en Mellon Collie And The Infinite Sadness, de clip heeft hier ook wat van weg |
Boris - When you think of me
|
Die van Boris is toch niet zo bijzonder?
Island In The Sun van Weezer.... die dieren.... prachtig :) |
De Tokkies - Verre Kerst.
2 primaten in een caravan. (y) |
Air - All I Need , omdat ie zo lief is
Aphex Twin - Come To Daddy, de hele sfeer die in die clip zit is zo briljant + het past bij de muziek Chemical Brothers - Star Guitar - Autechre - Ganz Graf - Beiden gewoon briljant, muziek/beeld connectie shit eigenlijk alles van Chris Cunningham en Michael Gondry briljante directors DVD's van hen zijn te koop, raad ze iedereen aan (y) |
Citaat:
Schattig. |
ik kocht vorige week 'n ninja tune dvd en daar staan echt juweeltjes op zoals amon tobin - 4 ton mantis en coldcut & hextatic - timber, zeer :cool: .
edit: http://www.ninjatune.net/videos/ en air - all i need, smashing pumpkins - 1979, apc - 3 libras, daft punk - revolution 909, sigur ros - vidrar nogwat.. etc etc :) |
nogal onbekend
maar: subsonica - nuvole rapide er komt een man in voor die je constant ziet rennen, bij een andere band een paar maanden later lopen twee mensen over straat en zien die man nog steeds rennen :cool: nou ja, toch grappig :) |
Daft Punk - Around The World
Guns N'Roses - Welcome To The Jungle/ Sepultura - Refuse Resist Genesis - Land Of Confusion |
the postal service - the district sleeps alone tonight
http://www.subpop.com/scripts/main/d...8d250222467ecb en guerilla warfare http://www.allinternel.com/gwvf/div.mpg ;) |
Citaat:
|
The Prodigy - Smack My Bitch Up.
Daarom. |
Citaat:
|
Nine Inch Nails - The Perfect Drug
Bjork - bijna allemaal Unsane - Scrape Sigur Ros - alle videos U.N.K.L.E. - (titel ff kwijt) etc. Teveel om op te noemen eigenlijk. |
Tool (y)
|
Mja die van Tool zijn altijd wel mooi
En verder heb ik nu geen zin om na te denken |
Citaat:
fender bender \m/ |
gantz graf he
|
Citaat:
|
stereo total - wir tanzen im 4-eck <3
pearl jam - do the evolution alice in chains - I stay away nine inch nails - the perfect drug en tool ..uiteraard |
Tool
Nine Inch Nails - closer Aphex Twin - windownlicker, come to daddy |
die van Add N to (X) is nu niet zo geweldig maar euhm best wel grensverleggend
aangezien ie amper uitgezonden worden kan ik niet op de titel komen (n) |
U2 - Hold Me, Thrill Me, Kiss Me, Kill Me
kutnummer, maar de batman clip is wel supervet alle shit van aphex twin die ene tool clip vond ik ook supervet |
leftfield - afrika shox
bjork - all is full of love aphex twin - come to daddy Citaat:
etc |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder de clips van Radiohead vind ik briljant! (Paranoid Android, Street Spirit, Karma Police bijv.). Ook Enigma – Return to Innocence is erg mooi. |
Citaat:
|
J.lo - Waiting for tonight :)
|
einstürzende neubauten - sabrina
ook erg goed: unkle - rabbit in your headlights sigur rós - viđrar vel til loftárasa leftfield - afrika shox aphex twin - windowlicker aphex twin - come to daddy jammer dat ik geen tv heb :( |
Oasis - Shakermaker
Britney Spears - Lucky :D Radiohead - Karma Police NiN - Closer |
Narcotic Thrust - When The Dawn Breaks (y)
Ik vond "I like it" ook cool, maar deze clip vind ik nog vetter met computeranimaties van autoraces enzo maar in die wagens zitten wel hele leuke meiden (en goddank niet hoerrig) en 3 meiden die tussen een vlammenzee dansen.... Echt heel mooi en vet kleurgebruik etc....echt een vette clip Verder: Britney Spears - Everytime Vind haar in deze clip echt bloedmooi :) |
Filter- one
|
rukker
|
Citaat:
|
dresden dolls ~ girl anachronism
|
Citaat:
|
Citaat:
maar ik niet op mijn favoriete videoclips. :) |
Citaat:
"Tijd om verder te surfen naar een ander topic" |
Citaat:
|
pff het begon net leuk te worden :(
|
Slayer - Seasons In The Abyss
Het is Slayer in Egypte. 'Nuff said. |
Citaat:
Maargoed, genoeg "gespam" en "gechat" of hoe men dat hier ook noemt....Ik wil niet op mn geweten hebben dat er een slotje op dit topic komt :) |
the pharcyde - drop
chemical brothers - star guitar |
videoclips van the residents zijn echt briljant.
|
'Interpol' videoclips zijn zo lekker........mysterieus...... ;)
'PDA' (y) en ook 'Obstacle 1' ennnnn last but not least 'Slow hands' 'Evil' is gewoon te vaag... |
guns n roses-november rain...
becauseeee the are the best:) |
Citaat:
dus gantz graf |
Metallica - One
En dan wel de versie met de filmbeelden uit Johnny got his gun erin. Ik weet niet waarom, maar de clip geeft me gewoon kippevel. De samensmelting van beelden en muziek (y) Als je het boek (JGHG) gelezen hebt, wordt de clip er alleen nog maar beter op.. Het is ergens ook een anti-videoclip. Noch vlot, noch erg toegankelijk. But I like it (and with me many others) |
pantera - planet caravan :cool:
|
Citaat:
maar ja dat is logisch |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:29. |