![]() |
Outback Jack
elke woensdag om half 9 op net 5
wie heeft gekeken? wat vonden jullie er van? ik vond het echt superleuk (y) |
ik ben het vergeten te kijken, maar het lijkt me wel leuk.
wordt het nog herhaald? |
ik heb het ook gezien. nouja, een stukje.
ik vond er niet zoveel aan, het enige leuke vond ik dat het stuk voor stuk snollen waren, en ik hoop dat ze de volgende keer iets gevaarlijks moeten doen en dat ze dan allemaal onder de blauwe plekken zitten en zichzelf gigantisch zielig vinden. ik snap niet dat zo'n 'rough guy' iets met zo'n mode snol zou willen. maarja. gelukkig zit ik niet in dat programma :) |
ik oko niet helemala hoor
maar iig je zag in de previeuw dat hij stiekem weggaat snachts met een van die meisjes, volgensmij diegene die ook gaat zingen maar weinig mensen hebebn het gezien dus? het word volgensmij neit herhaald |
Ik had het toevallig aanstaan, al heb ik niet echt gekeken.
Wat een verwende snollen zeg :D En er helemaal van overtuigd dat ze via dit programma de ware zullen vinden... Dat zingen vond ik trouwens echt heeeeeel erg. Niet dat ze bijzonder slecht zong ofzo, maar god, hoe verzin je het... |
ik vond er helemaal niets aan,
dom programma |
Geweldig programma, maar de laatste paar afleveringen ken ik al uit Amerika dus ik weet al wie Jack gaat kiezen.
Vind Jack trouwens een heerlijke vent. En die snollen zijn gewoon stom :D Al zou JAck oerlelijk geweest zijn, dan nog mag je gratis naar Australië, wie wil dat nou niet? En dan nog zeuren dat er een kakkerlak over je Chaneltasje loopt :D Ik moest vooral lachen om die ene slet die teveel had gezond en een zonnesteek opliep. Welke achterlijke idioot gaat er nou in de zon liggen in de Outback waar de temperatuur zo'n 50 graden is :D Dan ben je echt niet lekker hoor (n) |
nee dat zingen was echt belachelijk.. maargoed ze hebben me wel benieuwd gemaakt naar volgende week. ik kan alleen die namen van die meisjes niet zo goed onthouden, ze lijken allemaal op elkaar :p
|
1) Jack heet in het echt Vadim Dale. Maar ja... Outback Vadim bekt niet zo.
2) Het enige wat ik heb gezien is de aankondiging en een heeeeel kort stukje tijdens de reclame van Never Been Kissed (hey, een hersenloze komedie is soms ook leuk!). En als ik het zeggen mag: Vadim ziet er errug goed uit. EN hij heeft een Australisch accent. (y) |
hij heeft alleen zo weinig lippen :o
|
en zoveel tanden :o
|
Zo geweldig vind ik hem niet hoor...
Vind het trouwens niet echt een Net5-programma. |
ik vind die kerel echt super lelijk (op zijn lichaam na ;))
en die dames zijn.. uhm... lachwekkend :p |
Hahahaha! Het beste afzeikprogramma ooit! De afzeik-populatie komt trouwens de laatste tijd al behoorlijk goed aan zijn trekken: the Swan, Battle of Ozzfest, jouw vrouw, mijn vrouw, jouw baas, mijn baas etc etc..
Wat ook hilarisch was; dat ze die jurken in een overall moesten proppen.. hahahaha! Trouwens, mijn vriendin ItsSuus :p, heeft nog het commentaar dat die sletten bij dat laatste gesprekje alleen maar over zichzelf aan het lullen waren.. ze vroegen niets aan Jackje ofzo.. |
Wat een verwende vrouwen :| Maar wel erg grappig om te zien :D
Ik kan me niet voorstellen dat het echt wat zal worden tussen Jack en een van die vrouwen.. en dan nog een Australiër en een Amerikaanse, vraag me af hoe het dan daarna gaat met daten enzo.. En Jack is best leuk :bloos: Hij ziet er iig beter uit dan de meeste andere mannen in zulke programma's :p |
Nouja dat ene huis waar ze eerst heen gingen was ook van hem toch?
in vorostukjes zag ik trouwens dat die vrouwen zeiden dat ze alles voor hun ware over hadden, dus ook in australie in the outback wonen :| |
Erg mooie vent :D
Heb alleen helaas per ongeluk gezien wie wint :s Gewoon leuk om daar te kijken, goed vermaak! |
hahaha wat een ontzettend fout programma is dat zeg!! omfg
hihi als ik het niet vergeet kijk ik zeker weer, is leuker om met vriendinnen te kijken dan alleen trouwens hihi echt zoooo fout!! xxx |
die vrouwen zijn echt geweldige mutsen (y). 'De laatste keer dat ik een krokodil zag was het een tasje op 5th avenue'. (of iets in die richting)
|
Citaat:
|
'oh my god! We have to catch those fish with our hands!? WITH OUR HANDS??!!''
hahahahahahhaha ze zijn echt zoooooo dom.. en maar gillen!! er zijn een paar meiden die er gelukkig wel om kunnen lachen die vind ik het leukst hoor.. hij moet niet zoown domme huppeldoos kiezen.. oke et zijn alleen maar huppeldozen maar tog... de minst erge HAHAHAHA zo weer ff verder kijken :) |
Echte tutjes zijn het.
Pffff :( |
Serieus, dit is echt heel kansloos :D
Die Jack wordt ook steeds triester: 'Ik wil een vrouw dienen, dag en nacht'. OMFG... En dan die troela die 'bijna in de problemen kwam', toen ze uit haar kano was gevallen... Kom op zeg, ze dreef gewoon wat rond, deed niet eens poging tot zwemmen. Lang geleden dat ik zo gelachen heb om een programma :D |
Citaat:
En die stukjes van 'next time on outback jack' laten toch wel weer even zien dat hij ze alleen maar wil n**ken!! Mannen :rolleyes: there all the same zal btw nog ff kijken als ik plaatjes kan vinden van de twee meiden die ik echt het debielst van allen vind. Vanaf het begin trouwens al!! |
Zouden die meiden dat allemaal echt serieus aan mee doen, of zou het weer zo een neppe publiciteits stunt zijn?
|
de fotos van de girls that I do not like:
http://tbssuperstation.com/TBS/Image...0220041438.jpg http://tbssuperstation.com/TBS/Image...0220041438.jpg en ik zag dus per ongeluk ook op de site wie er gaat winnen!! OMG!!! het is
Spoiler
en wisten jullie trouwens dattie int echt vadim dale heet en niet jack.. waar slaat dat op?? :eek: nja outback vadim klinkt ook niet zo he ;) |
Citaat:
ze zijn niet een sop zoek naar een gozer en toch meedoen |
Hahaha die zijn idd het triest ja :D
Kom op zeg, wat die troela aanhad toen ze vis schoon moest maken... Doe even normaal zeg :D Trouwens, je ziet ze de hele tijd met zo'n rugzak sjouwen, maar hoe krijgen ze daar in godsnaam al die kleren in? |
Citaat:
Het schijnt trouwens dat Vadim en de winnares nog steeds bij elkaar zijn :eek: |
Citaat:
|
ik vind dat ene mens zo stom, die toen de eerste aflvering voor hem ging zingen.. zelfs haar houding irriteert me.. met haar buik naar voren en haar borsten showen.. maarja
ik meot nog even de eerste helft zien die ik had opgenomen, dus dan zie ik ook met wie hij aan het zoenen was... wat had adt trouwens te betekenen :nono: |
Citaat:
Oh ja en trouwens, iedereen gaat volgens mij met hem zoenen, voor hem wel paradijs natuurlijk :p leefde ik maar in de outback en dan allemaal van die lekkere gozers die mij allemaal willen.. maar ja, dan moeten het niet van die mietjes zijn zoals die wijfen :) |
ach ik heb het gezien.. ik vind het steeds leuker worden, maar die namen kan ik gewoon echt niet onthouden :o
die melissa (ofzo) is wel een sekreet zeg! |
Citaat:
Nee, ik mag hopen dat die kerels dat niet zeggen. ;) |
Erg fout en belachelijk programma eigenlijk, maar zooo grappig :D
Het zou leuk zijn als de man van zo'n programma eens niet tegen iedereen dezelfde slijmzinnetjes gebruikt en met elke meisje gaat zoenen.. Eliminaties gaan wel snel, vorige keer 4, nu weer 2.. en hij heeft twee standaardzinnetjes die hij tegen iedereen gebruikt daarbij.. Dat vissen vangen was leuk :D Ik vind Adrienne wel koel (y) Marissa vind ik stom, Nathalie ook (en erg lelijk).. jammer dat Shannon weg moest, ik vond haar leuk :) En wat ze lieten zien over volgende week: het is toch een beetje vreemd dat Jack een vrouw zoekt, en dat anderen iemand mogen gaan wegstemmen? Wat nou als ze zijn favoriet wegsturen? Als die vrouwen zelf mogen kiezen zal het Marissa wel worden, aangezien niemand haar echt aardig vindt geloof ik. Maar dat is wel jammer voor Jack, want hij vindt haar wel erg leuk.. |
Marissa en die doos die zei van ''sla me op me kont'' die moeten weg en jammer dat Shannon eruit moest :( . Jack is wel sexy :o .
|
Citaat:
|
Citaat:
of zoiets van: 'Oh my god, I can't use my electronic raser here!! I will look aweful' HAHAHA ik zie het al voor me |
Jack heet eigenlijk Vadim Dale, btw. :)
|
Citaat:
maar die vrouwen weten dat nog niet toch? ze noemen hem iig steeds jack.. |
Citaat:
En volgens mij heb ik gelezen (op een forum, dus zeker niet 100% betrouwbaar) dat de dames best weten dat hij Vadim heet, maar dat ze Jack moeten zeggen. |
Citaat:
En dat ie ze de hele tijd ook moet redden, die vent voelt zich egt helemaal de man.. Staat ie daar een btje stoer te zwaaien met een slang.. |
Het is wel heel erg mannetje-vrouwtje dan. (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik snap eigelijk ook niet hoe het kan, want die meiden wonen toch gewoon in de USA dus hoe gaan ze dat nou weer doen...als ze verhuist, moet het wel echt ware liefde zijn :rolleyes: wat gaar zeg dat ie eigelijk anders heet:D lol ik weet al wie er gaat winnen, op de site staat een verslag:P lachwekkend trouwens wat Jack zegt, zie spoiler (ik vermeld de naam vd winnares niet btw)
Spoiler
|
Die vent is gewoon die meiden aan het pimpen. Holy Cow.
|
Ik vind Natalie en Mary wel de grappigste, moet ik zeggen!!! :D Ondanks dat ze toch wel snollen zijn, zijn ze volgus mij ook wel lief en grappig (y) Cortney is de leukste!
......we zijn nog niet van Marissa af :rolleyes: |
Ik vind Marissa trouwens wel cool :) Ze is tenminste duidelijk in wat ze wil, en doet niet zo hypocriet als veel andere meiden.
Die Adrianne of zoiets kan ik echt niet uitstaan. 'Ik ben zoooo spiritueel' Ja daaaag... |
Citaat:
En Adrianne, echt vervelend :| En Natalie kwam me ook snel m'n neus uit :P |
omg Natalie en Mary zijn echt dozen haha, maar wel grappig. ik vind geen van de meisjes het leukst.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |