![]() |
NIEUW ( ahum) blauw bandje
Blauwe polsbandjes voor steun aan Sri Lanka
Uitgegeven: 5 januari 2005 20:08 UTRECHT - Na het gele polsbandje tegen kanker, het oranje bandje voor respect en het rode tegen geweld is er nu ook een blauwe in de maak met de opdruk 'Ik steun Sri Lanka'. Het sieraad kan voor minimaal 2 euro gekocht worden op de Vakantiebeurs, van 12 tot en met 16 januari in de Jaarbeurs in Utrecht. De initiatiefnemers, Fox Vakanties, ChildRight (het kinderfonds van Nobelprijswinnaars) en VNU Exhibitions, de organisator van de Vakantiebeurs, hebben op vrijdagavond 14 januari ook een benefietconcert georganiseerd. Hiervoor zijn 2000 kaarten à 28,50 euro beschikbaar. Bezoekers kunnen onder anderen een - belangeloos - optreden verwachten van The Nits, Deep River Quartet, Ellen ten Damme, Boris, George Baker en Xander de Buisonjé. Een deel van het ingezamelde geld gaat naar het zwaar getroffen vissersdorp Dodanduwa op Sri Lanka. De rest gaat naar giro 555 van de Stichting Samenwerkende Hulporganisaties (SHO). Een raad van toezicht controleert de geldstromen en zal verantwoording afleggen voor de uiteindelijke besteding, zo laat de organisatie weten. |
ze blijven wel aan de gang he
|
ze zouden zich op moeten hangen met die bandjes
straks lijkt iedereen net een alto met al die gekleurde bandjes |
Citaat:
|
spaar ze allemaal. :cool:
|
Citaat:
|
waarom alleen Sri Lanka?? en Atjeh dan? beetje stom allemaal hoor..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Echt kansloos dit, mensen steunen goede doelen zo alleen nog maar omdat ze aan iedereen willen laten zien dat ze zooo goed zijn ofzo. Kots. :| (n)
|
Citaat:
nasty idd. |
Citaat:
maar echt, sri lanka, what the fuck man, die zijn niet eens het zwaarst getroffen. dan eis ik ook een bandje voor atjeh en groen met gele streepjes zal die zijn (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
ja joh overal een fuckin bandje voor. wat een schaamteloos gedoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
ruilen tegen herpes? |
w00pdehfuckingdoo
ik wil mn livestrongbandje terug en ik heb ervoor gezorgd dat een jongen voor mij zn respect2all bandje heeft gesloopt \o/ |
|
|
Ik word trouwens ook gek van die zogenaamde geweldige radio en tv acties waarover ze elke minuut reclame maken.
Dat ze die programma's maken zou een geweldig initiatief kunnen zijn, ware het niet dat ze het eigenlijk alleen doen voor hun eigen goede naam. (n) (n) :nono: Maarja, zo wordt iedereen geholpen. Ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ze nou al dat reclame en zendtijd spul ook op die rekening zouden zetten dan waren ze nu weer een miljoen verder
|
Citaat:
|
Citaat:
|
het is nu wachten op de zilveren cockring met een slogan.
|
Citaat:
zit alleen wel een beetje strak |
Citaat:
|
Citaat:
oh nee sorry, laat maar. het was mn duimring |
Citaat:
|
ik moet inderdaad zo snel mogelijk met zo'n ding rond gaan lopen anders denkt iedereen dat ik tegen sri lanka ben :eek:
|
Citaat:
2voor de prijs van 1, inclusief verzamelmap. nee ik stort wel geld, of stuur een doos met eten en kleding die kant heen, maar die bandjes vind ik een beetje stom worden, waarom draven nederlanders daar toch weer zo mee door, dat is toch niet leuk, het ontbreekt on s land echt weer aan creativiteit. |
Ik heb geen ekele van die bandjes en ik was van plan dat zo te houden.
En idd waarom alleen Sri Lanka volgt de rest nog of gaan we nu ookal met goede doelen discrimineren? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dit is het toppunt van zieligheid zo'n armbandje. Die gele vind ik nog wel mooi maar al die anderen :nono:
|
Citaat:
ik vind dat juist wel zinnig, en daarbij: juist met deze acties maken ze erg leuke radio. anders luister ik normaal nooit radio. idd jammer van al die reclames, maar die bedrijven betalen er wel flink voor en dat geld wordt ook voor een nuttig doel gebruikt....je moet iets verder kijken dat of je iets leuk vind of niet. die bandjes vind ik ook dom en lelijk, ik weiger er mee rond te lopen, maar hoeveel mensen doen dat allemaal wel? heel veel, en dat levert geld op. daar gaat het nu om, en niet of jij en ik en andere dat wel of niet leuk vinden, want er zijn genoeg mensen die het wel doen. het gaat om GELD, en ja bedijven die mogen hun naam noemen, maar anders zou zoiets niet van de grond kunnen komen, dat is gewoon logisch. |
Met een bandje om je pols red je ook echt levens... :rolleyes:
|
Hebben ze een rubber overschot of wat?
|
Citaat:
|
kortom, 'kijk mij ff goed bezig zijn, ik steun vet veel goede doelen' :rolleyes:
|
Pff straks heb ik een arm met 30 gekleurde bandjes. Ik draag alleen geel en oranje en deze zal ik ook niet kopen. Waarom alleen Sri Lanka?
|
Citaat:
Wat rxQueen zegt, het is goed dat mensen weten wat er aan de hand is in de wereld, maar er komt op deze manier zo'n vies commercieel-rubberig smaakje aan dit verhaal. En ik vind het ook erg onpersoonlijk om een ellendig bandje mee te slepen waarmee ik mijn mening uitdraag. Alsof er nog niet genoeg ellende in de wereld is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm beetje overdreven nu..
een oranje bandje : respect een gele : voor kankerbestrijding ofzo en nu een blauwe.. ik vind het zelf een beetje overdreven |
Hebben ze al een roze met de tekst 'Biatch'? :)
|
Citaat:
|
Ach stop toch een piem0l in je mond.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:38. |