![]() |
klare klinkers
Zwavelzuur en klare klinkers
losgeslagen dwaze drinkers kamerbreed en immens hoog woestijn zand, o zo droog wat kan jij, wat ik niet ben wie ben jij die ik niet ken blikkenmoord en kruisverhoor contactkennis, als maar door lenzenvloeistof brillendoekjes oregano deeg, eigen koekjes wat ontvreemd, zoals gewoon wat geweten, zoals schoon Zwavelzuur en klare klinkers losgeslagen dwaze drinkers :p |
:eek:
je leest alleen immens als imens met 2 mmen :). |
Citaat:
Ik dacht trouwens serieus dat het inmens was, maar goh, ik heb iets bijgeleerd ^^. ja en nee Foot. Ikweet het niet, de snelheid en de woorden zijn erg ok en leuk, en toch ontbreekt er iets. Ik kan het niet echt omschrijven. |
ehm zwart wit wat bedoel je?
im·mens (bn.) 1 enorm, onmetelijk moet wel met 2 maal m vond het er zelf in het begin ook wel vaag uitzien en mutant ja ik had ook het gevoel dat er iets ontbreekt maar op het moment van schrijven, eigenlijk bedenken was ik een dwaze drinker ;) |
dit gedicht "voelde" ik wel.. leuk en mooi geschreven !! (y)
edit: motivatie.. het leest lekker weg, en het is luchtig. Een betere verklaring kan ik niet zo 1,2,3 voor geven :confused: |
:) thnx
zelf vind ik het meer als een toverspreuk in een willekeurig kinderboek klinken :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:42. |