![]() |
hoeveel wegen jullie?
hey hey,
Ben weleens benieuwd, hoe zwaar meisjes van mijn leeftijd wegen. Dus als jullie willen reageren, heel graag! Groetjs van mij |
vraag dan meteen de lengte er bij, anders heb je er nog weinig aan.
|
52 kilo
|
51 fzo
|
ik weeg ongeveer 62 kilo, maar ik schommel heel erg. En ik ben 1.72 meter.
|
44, maar ik ben te licht. En ik ben 1.64 of zo lang....
Maar je kan het heel gemakkelijk uit rekenen met bmi, hoor, of jij goed weegt... |
ik ben nu 53 kilo, bij 1.62
|
53 kilo en 1.69, te licht dus..
|
1.68 en 57 kilo
|
1.68, nu 50 kilo, toen ik 17 was was het vrij constant 53 kilo (en was ik even lang als ik nu ben)
|
tschommelt tussen de 48 en de 50, ben 1m64
|
Toen ik 17 was, was ik trouwens eerst 54 kilo, toen 48, later gelukkig weer naar 52. En ook 1.62
|
ik ben 1.68m en weeg 58 kg.
|
Citaat:
Alweeeeer dit topic en dit keer wordt er door ts niet eens gevraagd naar lengte BMI is de algemene richtlijn maar voor iedereen is een ander gewicht precies goed, ligt aan je bouw enzo leeftijd zegt niet zo veel maar dan doe ik ook maar weer mee ;) 55 kg 1.72m oja op mijn 17 was ik 2 cm korter en 5 kg lichter denk ik zo ongeveer |
Citaat:
|
15 jaar, 58 kg, 1.79 m (te licht...:()
|
1.75m en 67 kilo? :bloos: kep gewoon vrouwelijk spek.
|
aan de lichte kant hier, al zie je dat er niet aan af:
19 jaar, 1m75, 58 kilo (zoiets, heb me na kerstdagen niet meer gewogen, dus het zal iets meer zijn) |
1,60
46 kg |
1.70m
61 kg Kheb na het lezen van de reacties het gevoel dat ik best wel zwaar ben vergeleken met anderen.. :bloos: |
hmm ben 1,74 en weeg 53
het is te licht volgens dat BMI en dat soort dingen, maar zolang mijn botten niet uitsteken en ik heupen heb vind ik het niet te weinig. ik weeg al 53 sinds mijn 13de ben misschien wel 2 cm gegroeid onder tussen, snap ook niet hoe het kan, maar vind het prima |
1,65 m, 55 kg ofzo, maarja, heb de laatste 10 dagen fanatiek gesnowboard dus wss wel iets minder :)
|
1.63, ongeveer 55 kg.. (misschien iets meer)
|
1.79
54 kg |
Citaat:
|
ik 58kg en ehm 1,83m ongeveer, ook al te licht (en paar weken geleden woog ik nog 61kg :s )
|
1.73 m.
50 kg |
Citaat:
|
85~90 kilo @ 1.86 :)
|
Hmmz... *gaat wegen*
64.6, ben ongeveer 1m80. Wel met kleren aan, maar ik heb mijn kogelvrije vest niet aan, dus zoveel zal mijn kleding wel niet wegen. |
1.79 en 61 kilo
|
Citaat:
|
67kg
1.73m |
1m64 en 46kg
en dat is een beetje te licht vrees ik.. :s |
Citaat:
1,75m/70kg (En ja, dat vind ik eigenlijk wat te zwaar...) |
63,5 bij 1.86
maar er wordt aan gewerkt :S (probeer) |
ik zou me haast in-verhouding-zwaar gaan voelen in dit topic... :eek:
|
kut eYy folgusz my ben ik dan feelsz te zwaar ik ben net 14 jaar weeg rond de 60 en ben 1.73... :confused: hellup???????
|
Citaat:
en ik raad je aan om op de gewone grootte en volgens de gewone Nederlandse spelling te typen :) |
okay bedankt :P maar dat komt door die msn taal ik moet het me echt eens gaan afleren anders ga ik op school ook zo schrijven...
maar ik heb tog nhet gevoel dat ik zwaar ben.. |
Citaat:
maak je maar niet druk |
Citaat:
volgens mij wil je allene dit horen: Je bent aan de lichte kan, probeer aan te komen. |
Ik moet ook flink aankomen, maar het lukt me niet. Ik eet ongelooflijk veel, maar er komt geen kilootje bij.:p
|
1.66 - 51,5 kg
|
Citaat:
Ik geloof trouwens dat er heir niemadn heeft gepost die aan de zware kant is. Allemaal (bijna allemaal dan) verschrijkkelijk dunne mensen. Niet zo leuk als je wat zwaarder bent. Geeft een beetje vertekend beeld ook |
Ik ben 1.65 en ik weeg nu 47 kilo
|
Citaat:
|
Citaat:
maar dat lijkt mij vrij logisch zolang je een niet al te afwijkend eetpatroon hebt weet je trouwens dat een andere weegschaal ook een hoop kan schelen zat er 'opeens' 3 kg aan :o |
Citaat:
ik verschoot er ook van dat iedereen hier zo dun is, zeker omdat iedereen in mijn dagelijks leven me zo mager vindt. Bijvoorbeeld in mijn klas zitten 3 op de 12 rond mijn gewicht (mij erbij) ik houd trouwens niet van het woord mager..hoor liever dun want je ziet geen botten ofzo.. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:33. |