![]() |
website maken
heey ik wou een website gaan maken heb al meerdere websites gemaakt maar nu weet ik niet hoe ik dit het best in elkaar kan flanzen... de bedoeling is dat je eerst een simpele vraag moet beantwoorden... en dat je dan vervolgends kunt bellen en als je dan de zoveelste beller bent dat je dan een bepaald bedrag aan geld kunt winnen! bijv 100e beller krijgt 75 euro en dan dus 1 euro per gesprek is voor mij per 100 bellers 25 euri... een dan moet er ook weer een systeem in zitten dat die gene kan ingeven wanneer hij gemailt wilt worden bij de zoveelste beller.... zodat ze dan weer bellen als het ware maar hoe is zoiets het best te maken? of wat zal het kosten om te laten maken? of iemand zin het samen te doen?
Groeten |
Zegt interpunctie je iets? :|
Maar je kunt beter werken met een SMS dienst... Dat is goedkoper voor je.. Eenmalig opzetkosten zijn meestal rond de 300,- en 75,- p/m aan abbonementskosten. Hiervoor krijg je 1 keyword (is genoeg). En met php is dit wel te doen.. |
De hoeveelst is dit al in de afgelopen twee weken die een website wil maken, maar geen idee heeft hoe, of wat?
|
Citaat:
mzzl |
Citaat:
|
Clueless. Lees eerst de mededeling van S&M eens voordat je een topic opent.
Daarnaast: www.php.net www.mysql.com Een dynamische site maak je niet zomaar, daar gaat veel werk in zitten. Voor maatwerk kun je kijken naar www.rentacoder.com |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:09. |