![]() |
Will & Grace
Het is gisteren weer begonnen, vanaf de allereerste aflevering!
En dat is fijn, want ik ben het pas heel laat gaan volgen, dus dit heb ik allemaal nog nooit gezien. Will heeft nog lang haar zeg :D Iedere dag rond 19.30 op Net5 :) |
ow thnx! ga t ook kijken, heb t ook niet vanaf t begin gezien. wel :cool:
|
Ik vind het geweldig, ik heb seizoen 1 al op DVD.
in België zitten we aan seizoen 5. Die karen en Jack...ze zijn geweldig :D. |
Ik heb geen idee welk seizoen er op vrijdag wordt uitgezonden eigenlijk. Iemand die dat weet? En worden er ook nog afleveringen van gemaakt in de VS?
|
Citaat:
|
Ik heb aflevering 1 gemist (:(), maar gister heb ik gekeken.
Wat zag Will er jong uit :eek: En toen kwam ik erachter dat hij ten tijde van de opname 35 jaar was. Zo wil ik ook wel ouder worden! |
Wij zitten eind seizoen 6...
|
Wow ik wist niet dat ze al bij seizoen 7 waren in de VS :o
Ik wist wel dat de ratings daar flink omlaag zijn gegaan dit seizoen, maarja ken beuren :o |
Hij zag er inderdaad heel jong uit. En die Karen was ook nog niet zo gehaaid als ze nu is. Misschien zag ik het verkeerd maar ze ziet er veel slanker uit dan dat ze nu doet :rolleyes:
|
En Karen's stem dan? Tenminste, in de eerste aflevering is haar stem heel normaal, in tegenstelling tot haar stem in latere aflevering. Beetje jammer wel..
|
Ja, echt cool dat ze herhalen :)
Ga alleen nu nog niet iedere dag kijken, heb seizoen 1 op dvd namelijk :cool: |
Citaat:
wel :cool: dat jack en karen meteen vriendjes waren haha (y) :) |
Hm, Will&Grace is zo leuk (y) Sommige grappen zijn echt briljant. En het homo-gehalte is echt hilarisch :D
Wanneer en hoe laat is het er weer? En dan iedere dag of eens in de week? Oh haha, ik moet beter leren lezen.. |
oe bedankt voor de tip
|
Die Sean verdiend nog meer per aflevering dan Eric en Debra :eek:
|
Citaat:
|
Erick verdiend $250,000 per episode
Debra verdiend $250,000 per episode Mega vediende $80,000 per episode Jean verdiend $400,000 per episode Deze info is wel uit 1998 maar het klopt wel. Maar gisteren op veronica hadden ze de 101 meest mooie tv momenten. En daar werd ook al in gezegd dat die Jack soms de hele show leid met zijn rare personage. :D |
:eek:, dat is wel veel verschil. Megan en Sean dan.
|
Inderdaad maar dit stamt wel uit 1998. Maar inderdaad het is nogal een verschil. Maar wanneer komt het er nu op dan Will & Grace ?
|
Net5, weekdagen, 19:25 :)
|
stukken beter dan Friends :)
|
Hm, misschien dat ik het weer ga volgen. Ik was op een gegeven moment afgehaakt. Die latere afleveringen die ik wel gezien had waren dat ook een stuk minder leuk. De formule is wel zo'n beetje uitgewerkt. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:58. |