![]() |
Welk liedje laat jou aan 2004 denken?
Iedereen heeft wel een liedje dat je aan een bepaalde periode herinnert. Bij welk liedje denk jij terug aan 2004 (en waarom)? :)
|
Goo goo dolls- Iris
doet me denken aan m'n nieuwe opleiding en alle nieuwe mensen, hebben we gebruikt in een video opdracht Massive Attack- Teardrop same |
wat een kuttopic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
:)
|
punica!
|
de Punica Oase!
|
that reminds me of dat drinken dat Oasis heet. Alleen al om de naam drink ik het niet
|
Punica is vies :nono:
|
nee want het drankje kan toch nooit beter zijn dan de band
|
pardon?
|
je hoorde me wel.
|
Bob Dylan - Sad Eyed Lady Of The Lowlands
|
Citaat:
Ontopic! *peins* Thrice - Silhoutte, vanwege mijn ex en de vreemde vage periodes die er zijn geweest. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ufke :nono: |
Fluitsma & Van Tijn - Het Slechte Nieuws.
|
Citaat:
In ieder geval: 5 Minute Grind - Who Needs Guitars Anyway? Division Of Laura Lee - Endless Factories |
Citaat:
Ik doe Blue Monday van Orgy der ook bij. Leuke avondjes in de Extase. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Bij mij is het meer een album dat me doen terugdenken aan Marit en mijn vakantie en Zweden, en dat is mijn beste herinnering aan 2004. Dat album is 'put you before you' van Poison The Well.
|
the Ugly Ducklings - I hope you die and stay dead
|
Maaaahaaajaaiiiiiiiiiii Maaahaajaahooooeee..
Dat dus. 2004 zuigde. |
daan - swedish designer drugs
|
Citaat:
http://images.amazon.com/images/P/B0...CLZZZZZZZ_.jpg alleen kijk eens wat beter op je cdhoesjes |
Citaat:
|
Citaat:
:p |
Citaat:
ANAAL NATRAKH - DON'T SPEAK \m/ waarom daarom |
Citaat:
|
Helaas is dat bij mij dragostea din tei (hoe schrijf je dat?).. omdat die telkens gedraaid werd op de beste vakantie van mijn leven afgelopen zomer :)
|
Citaat:
|
Prince - 1999
. |
alter ego - rocker
omdat ik het te vaak heb gehoord, nu het wel een beetje beu ben... en dan gaan ze het ineens op mtv uitzenden... |
O-zone.
Omdat je het overal waar je ging hoorde. |
Franz Ferdinand
take me out.... (lowlands 2004 was te gek) |
Alles van Tsunami Bomb natuurlijk
|
The Sheer
|
Starsailor - Four to the Floor.
Omdat ik dat nummer echt heel vaak gedraaid heb t afgelopen jaar in de bus op weg naar school. |
Heel, heel veel. Idd ook Dragostae din tei:(, en alle nummers van het album Under my skin - Avril Lavigne, omdat ik dat album het hele jaar door heb geluisterd:). Nja, dat wil zeggen, sinds het uit kwam.
|
Rune - Calabria
|
some girls have all the fuck (y)
|
Freestylers - Push up (wel vreselijk nummer)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:36. |