![]() |
Flauw doen bij vraag en aanbod?
Het was me al eerder opgevallen dat er echt erg vaak flauw gereageerd wordt bij vraag en aanbod, niet serieus bieden maar ook de aanbieder belachelijk maken gebeurt regelmatig. Nu ik zelf ook iets te koop heb aangeboden vind ik t natuurlijk nog eens extra irritant. Als er eentje begint kun je er al vanuit gaan dat het hele topic verneukt zal worden. Zoals ik al zei, valt me dit al veel vaker op en dr wordt naar mijn mening zelden wat aan gedaan. Misschien tijd voor een nieuw beleid?
|
Maak mij er FB, en ik zal in nazi-stijl (zoals McCaine) dat forum regeren.
:cool: |
Citaat:
|
Ik stem voor machiavelli...
Maar waarom heb ik het idee dat dat nooit zal gebeuren? :D |
Tjonge jonge...wat een gedonder hier weer. En dat nog wel op de donderdag....
|
Wordt idd flauw gereageerd. Zal het op Admin eens aankaarten.
|
Klopt, inderdaad. Het viel mij ook al een tijdje op. Misschien moet het bestaansrecht van V&A eens ter discussie worden gesteld?
|
Ik denk dat er eens ernstig moet worden overwogen om mij of RanC daar FB te maken. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tnx iig voor het opruimen van de 2 fototoestel topics.
Deze kan denk ik ook wel wat reacties missen: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=618287 |
Citaat:
:( |
Op het plaatsen van reacties anders dan het vragen van nadere info of het doen van een serieus bod zou gewoon een waarschuwing en vervolgens (al naar gelang de ernst ervan) een tijdelijke ban. Er zitten daar zoveel flauwe eikels die altijd menen dat ze het beter weten over de prijs of die gaan mekkeren over gestolen waar.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zou een serieuze fb zijn. :) Maar zolang ik die verantwoordelijkheid niet heb, zie ik ook geen reden om echt altijd even serieus te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, dat bedoel ik niet, maar hebben ze bijvoorbeeld op myspace of een andere site, zoiets gemaakt, maak dan toch gewoon een klein overzichtje.
En desnoods resize je de plaatjes eventjes. Maar dat vind ik zelf veel prettiger, als het allemaal een beetje netjes eruit ziet. In een oog opslag zien bijv hoe de kleren eruit zien, + de prijs, etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:12. |