![]() |
Over welke onzinnige dingen wordt je moeder/vader kwaad?
Zoals de titel het zegt.
Als ik boven studeer, en voortdurend cornflakeskommen, glazen, mokken, ed. naar boven sleur, waardoor zij na een week een kwart van het servies gebruikt op mijn kamer vindt, wordt ze ernstig boos. |
Mijn ouders worden nooit boos.
|
Citaat:
Mijn ouders worden eigenlijk niet boos om onzinnige dingen... |
Mijn ouders worden boos omdat ze willen dat ik net zo ben als Machiavelli.
Perfect en gelovig. Helaas kun je in mijn ogen dat eerste niet zijn met dat laatste. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Ook daar worden ze kwaad om, maar ik kan het ze niet kwalijk nemen. Ze weten niet beter. |
Als ik mijn spullen niet opruim, als ik weer thuiskom, als ik vervelend ben...
|
Als ik mijn boze neger muziek of truie rock keihard aan heb staan.
|
Eigenlijk nooit om onzinnige dingen...Niet meer iig sinds ik op kamers zit.
|
als ik vervelend en boos ben
|
Als ik iets normaals doe terwijl zij chagarijnig zijn. en als ik spullen laat slingeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nooit ik ben hun oogappel(a)
|
Niet vaak, maar meestal als ik weer eens tot in de middaguren in mijn bed lig, of als ik de halve vaat boven op mijn bureau heb staan.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ze al geïrriteerd zijn is het slim om uit hun buurt te blijven. Dan maakt het niet uit wat je doet; het is toch wel fout.
|
-Als ik m'n moeder/vader tegenspreek (dan dram ik door volgend hun).
-Als ik te hard zing op m'n kamer. |
Als ik kroketten wil frituren.
Als ik 'grove' taal gebruik. |
Als ik drinken neem zonder te vragen, of de tv opzet zonder te vragen (wat ik wel doe, want ik vind het een onzinnige regel), dan worden ze chagrijnig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ouders worden nooit boos. Ze vinden het alleen wel eens minder geslaagd als er een heel krat aan bierflesjes boven staat.
|
Citaat:
Het is niet zo dat ik het niet mag, want ze zeggen toch altijd ja. Ik moet het gewoon even vragen ipv. 'boertig naar de ijskast te lopen'. En ik mag naar buiten ja. Als ik het vraag en even zeg waar ik naar toe ga. Ze zijn streng, ik weet het. |
Als ik tegen ze praat terwijl ze iets anders doen.
|
Citaat:
;) |
|
Dat jij nog een leven hebt... :eek:
Mijn ouders worden boos, die zijn altijd boos. |
Mijn ouders hebben het er nog weleens over dat ik optinaat doe. (n)
|
Als ik school vern**k
|
Citaat:
optiwat? |
Citaat:
Poor you. Mijn ouders worden boos wanneer ik borden/bekers mee naar boven neem en weer mee naar beneden vergeet te nemen, wanneer ik mijn muziek te hard draai, wanneer ik volgens hen te weinig thuis ben en ze me te weinig zien, wanneer mijn kamer een troep is. En dat soort dingen. En mijn vader wordt boos wanneer ik door zijn klassieke muziek/Studio Sport heen praat en als ik en mijn broertje de slappe lach hebben. Maargoed, eigenlijk worden ze nooit boos, ze zijn gewoon geïrriteerd. |
Citaat:
|
Als ik onaangekondigd verdwijn.
|
School.
Ik ben te lui, volgens hen. (n) |
School.. meestal.
En anders..: niet opruimen (hee.. tis mijn zooi in mijn kamer, je hoeft er niet te komen.) schelden (jahoor.. ) de telefoonrekening. (.. maar die is ook wel erg hoog) |
Mijn ouders zijn zelden kwaad.
|
Als ik weer zeg dat ik gebanned ben van dit forum. Gaat mijn vader weer zeiken over mijn internet "gedrag". :rolleyes:
|
Als ik niet afdroog. Als ik niet opruim. Als ik nog steeds geen werk heb.
|
Mijn ouders zijn nooit boos omdat ze niet alles weten. Als ze alles zouden weten zouden ze boos zijn omdat ik rook.
|
als ik de hele dag nog niks zinnigs gedaan heb.. :o
|
Als m'n ouders weten dat ik gelijk heb.
|
Als ik terugkom van ergens en ik vervolgens niet even bij hun kom om alles te vertellen.
|
Citaat:
"Als ik ergens van terugkom" of "Als ik terugkom van iets"? :p Waarschijnlijk zit ik fout, maar meh... |
Echt de meest kleine rare dingen. Weet even niet zo snel een voorbeeld. Weet wel dat het zover is als de deuren extra hard dicht gaan :rolleyes:
|
Citaat:
|
Als m'n kamer niet is opgeruimd (zij hebben er toch geen last van).
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43. |