![]() |
Help me
:( ik heb een achterstand met wiskunde omdat we op school die boeken een paar weken te laat krijgen en ik ben dus geen held in het wiskunde.. ..heeft iemand mss de antwoorden van:
Getal & Ruimte 3B1 wiskunde voor derde leerjaar vmbo :bloos: ik ben nog maar net bij 3.2 en ik moet het afhebben voor maandag pllllzzzz help me alvast bedankt |
Daar leer je toch niks van? Als je concrete vragen hebt over opgaven, kun je voor uitleg naar het huiswerkforum Exacte Vakken.
|
ik zou het gewoon inplannen en beetje voor beetje inhalen, tenzij je binn. een toets verwacht dan moet het wel voor een deadline zijn..
maar als je leraar zeurt, kun je het best uitleggen lijkt me :) |
hebbie vmbo-B ?
Ik kan alleen Volgende week andwoorden gefen, want mijn schrift ligt ergens op school... Maar daar heb je niks aan.. |
ik doe het jaar over alleen me moeder heeft het schrift weggegooit (verrot) maar ik snap het wel, alleen doe meestal onmeunig lang voor 1 vraagje...
|
je hebt nog 3 dagen, als je elke dag 2 uur werkt, zul je het toch wel een heel eind bij hebben gehaald?
Ik vind het ook moeilijk, maar het is gelukkig ook leuk :) Ik kan je niet helpen, ik doe vwo. |
Je zegt zelf al dat je geenheld bent in wiskunde, is het ook niet zo slim om het over te schrijven (hoewel ik het ook redelijk vaak doe ;)) maar ik heb de antwoorden in ieder geval niet voor je
|
We zijn hier niet om jou huiswerk te maken, en als je een som echt niet snapt kan je het op exacte vakken proberen.
|
Citaat:
|
nog nooit van een antwoordenboekje gehoord,
maar als je alles overschrijft leer je d'r toch niks van maar soms is het wel handig |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |