![]() |
abonnementen telefoon
Hoi!
Ik heb echt geen flauw idee waar ik dit moet plaatsen, maar ik heb een vraagje over telefoon abonnementen. Ik sms heel veel, en bel eigelijk helemaal niet zoveel. Nu weet ik dat er bij hi een abonnement is, waarbij je smsjes van je belminuten afgaan. Maar op internet bij Hi abonnementen is het me niet echt duidelijk welk abonnement dat is... Zijn alle abonnementen van Hi zo? Of alleen een bepaalde? En welke is dat dan? |
Citaat:
Op deze site van Hi kan je zien welk abonnement je wil en hoeveel je daarmee kan SMS'en. :) Uit de tekst blijkt dat dit voor alle abonnementen geldt, maar voor de zekerheid zou ik even naar Hi bellen. |
Is voor alle nieuwe hi abonnementen zo.
|
Neem een orange abbonement (y)
|
Citaat:
kan je heel veel schelen |
Thanks!
|
www.bellen.com helpt ook wel. Daar zit ook een belwijzer bij waarmee je kunt berekenen wat voor jou het beste abbonement is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij Hi zit het er gewoon standaard bij in hoef je nisk extras aan te schaffen om te SMSen
|
Citaat:
ik heb net iig een orange abb genomen van 22,50 met sms bundel van 60 smsjes.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Of ga gewoon naar The Phone House ofzo, daar kunnen ze precies abbonnementen laten zien die bij je bel&sms-gedrag passen.
|
maar daar is t veel duurder dan online
of je laat je adviseren en bestelt online |
Ik heb onlangs een HI abbonement afgesloten
Ik betaal per maand 20 euro en krijg daarvoor 200 belminuten of 400 smsjes. Zeg maar elke 2 smsjes die ik opmaak, gaat er telkens 1 belminuut vanaf. Voor mij het beste aangezien k nogal wat af sms maar haast nooit bel.. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
lol, wie biedt er hoge..uuhh....lager? :D
|
Citaat:
|
Hmm ik heb hem donderdag of vrijdag aangeschaft en ik heb het nagevraagd. Er hing een overzicht/schema bij de etalage en daar stond toch echt bij de Hi 20 abbonement 200 belminuten en 400 smsjes
Zal het mara eens goed in de gaten gaan houden dan :s |
Citaat:
|
ik heb orange gehad omdat het me ideaal leek ivm ook het bellen van servicenummers die van de bundel afgingen maar dacht toen laat k toch maar weer hi nemen.. die is voordeliger.. en zou zeggen hebt beter bereik maar tot mijn spijt moet ik zeggen dat de mensen die t mobile hebben beter bereik hebbe hier in de flat waar ik woon.. ik moet in t hele huis rondlopen net zo lang tot de verbinding niet meer kraakt of wegvalt en dan stil blijven staan of zitten.. en zelfs dan ist bereik poep..
gelukkig gaak verhuizen dan zal dat niet meer zo zijnhoop ik.. maar qua kosten vind ik toch hi de beste abonnementsvorm, simpelweg omdat het niet uitmaakt of je de ene maand meer belt of smst.. het gaat toch uit die bundel.. |
Ik heb gister een gsm besteld via hi.nl , 25 euro per maand.
Maar bij sommige providers kun je aflezen op internet hoeveel belminuten etc je nog hebt. Maar ik hoorde dat het bij Hi niet kan. Is er nog iemand met een Hi abbonement, hoe hou jij dat bij? |
Citaat:
|
Thanks allemaal voor de reacties.
Heb vandaag een hi abo afgesloten voor 25 euro in de maand. |
Citaat:
goede dekking en leuke toestel prijs combo's |
Citaat:
of gewoon 25 euro per maand? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:45. |