![]() |
Speciale show voor Azie
Wie zit het nu te kijken? Wat vind je er van? Overdreven, goede actie? Vertel!
|
Ik heb er niets mee. Ik heb al geld gegeven, laat me dus alsjeblieft met rust met die liedjes zingende en 'kijk-mij-eens-om-het-goede-doel-geven' bn-ers. Op 1 net zou nog wel te doen zijn, maar op weet ik het hoeveel zenders...
|
Er zijn al 555 topiques over op onzin en ik vind dat ze nu teveel naar geld lopen te bedelen.
|
Overdreven, mensen die geld willen geven hebben het nu al gedaan, mensen die dat niet willen gaan dat ook niet doen, beide partijen worden gek.
|
bedrijven kunnen gratis adverteren, hoe cool (y)
|
Ze kunnen maar beter stoppen met deze onzin. Mensen gaan zich steeds meer aan ergeren waardoor het een negatief effect krijgt.
Erg jammer. |
Ik erger me aan die man die 'euro' niet kan uitspreken, maar telkens 'uuro' zegt :|
Maar ik kijk wel, want dat moet ik van mezelf :P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kijk het wel, vooral de stukjes met Paul de Leeuw vind ik best wel grappig af en toe.....maar ik ben het er mee eens dat je gek wordt van 555 en het 0800 1112 nummer....
|
saai, weinig vernieuwend en idd reclame voor bedrijven (n)
|
Ik vind het juist leuk om te kijken :o
Je komt er alleen echt met geen mogelijkheid doorheen (telefoon). Het is wel chaotisch btw. |
(n), ik geef wel geld, maar zo'n tv-actie vind ik echt vreselijk om naar te kijken.
|
Het beste aan deze actie vind ik de kans Katja met haar lekker hese stem aan de lijn te krijgen (y)
|
Ik vind het goed :)
|
Ik vind 't leuk en vind het een goede actie. Dan kan er nog zoveel commentaar op zijn, maar kijk wel even naar het bedrag dat opgehaald wordt.. (en nee, blijkbaar doet niet iedereen dat uit zichzelf).
|
Alles voor het goede doel.
Maar het hangt na deze dag compleet m'n keel uit. |
Ik vind dat dit extreem veel aandacht krijgt terwijl er verder ook meer dan genoeg ellende is wat massaal vergeten wordt. Daar erger ik me toch wel een beetje aan.
|
zonet ruim een half uur ofzo live streaming DJ Tiesto gekeken, dat was wel cool :cool: Die mensen in A'dam hebben maar geluk met zo'n gratis concert voor de deur.
De actie op tv vond ik erg chaotisch.. Paul de Leeuw is er niet echt het type voor. Iedereen 1 vraag stellen en het antwoord dan weer afkappen, nee dat schiet op :p Maar het bedrag wat tot nu toe is opgehaald (ruim 100 miljoen) is echt veel. Als je dat omrekent naar guldens is het bijna 250 miljoen gulden :| Dat bedrijven dan met naam en logo in beeld komen moet dan maar.. en tja het geld gaat naar die hulporganisaties, die helpen ook in andere delen van de wereld dus daar zal ook wel wat heen verdwijnen neem ik aan. |
Citaat:
|
Citaat:
Nja. Volgens mij zullen hier altijd meningsverschillen over blijven. :p |
Citaat:
En tuurlijk willen bn'ers laten zien hoe goed ze zijn, maar ik geloof toch ook in het goede van elk mens dat ze het ook daadwerkelijk erg vinden wat er is gebeurd en dat ze ook echt willen helpen. En als je als bekende nederlander nou het best kan helpen door een beetje interessant te doen of door een liedje te zingen, waarom niet? |
Citaat:
Over die BN' ers ben ik het met je eens, laat hun maar doen waar zij goed in zijn, of dat nu zingen, voetballen of radio maken is. Zolang het geld maar bij het goede doel terecht komt. |
wat een hype. het is een goed initiatief daar niet van, en ook ik heb mn geld wel gestort, maar het komt meer op me over van kijk eens hoeveel geld ik stort! een beetje overdreven, hoewel het aan de andere kant wel aardig werkt. ik kan het alleen niet aanzien, al dat geslijm
|
Citaat:
en paul de leeuw was idd heel druk, dat klopt wel. alleen ik vind hem bijna altijd wel leuk, dus ik vond dat niet zo erg. Ik kan me wel voorstellen dat je je daaraan ergerde. |
Citaat:
|
Ik vond het wel leuk om te zien. Jammer dat er geen gebruik werd gemaakt van insets (mini schermpjes zodat we kunnen meer tegelijkertijd kunnen volgen) of een balk á la CNN.
|
Wel leuk dat ze BN-ers achter die telefoon zetten, dat motiveert toch om te bellen lijkt me.
En die Martijn Krabbé presenteerde echt bagger, hij had niet eens vragen klaar en stelde daardoor de meest idiote vragen a-la Oerlemans (n) |
Het was duidelijk allemaal over de top, maar het heeft gewerkt : ruim 112 miljoen euriiii. Dus alles is goed gekomen (y)
Rtl boulevard was echt gaaaaf :d.. (Beau : Het wordt hier een gay-ontmoetings plaats :D) & mies bouwman (Y) |
Citaat:
|
Citaat:
&Ja, ook andere partijen hebben geld nodig, maar in Azie ook. Dus als dat op deze manier kan, dan vind ik 't belachelijk om te zeggen: "Ik vind het een stomme actie, dat doen ze toch ook niet voor Afrika?" Het brengt geld op.. dat is het belangrijkst. |
Citaat:
(y) :cool: |
Ik heb een kwartier gekeken en werd toen gek van de chaos en het overdreven 'kijk-mij-eens-geweldig-zijn'gedrag van BN'ers. Het is wel goed dat ze er aan meewerken omdat veel mensen op deze manier gemotiveerd worden geld te storten, maar ik heb er zelf geen gehoefte aan om dat te gaan kijken.
Ik had voor deze tv- en radio-actie al geld gestort en was niet van plan dat nog een keer te doen. Maar goed... hoe irritant ik het programma ook vond, het heeft wel ontzettend veel geld opgeleverd en dus is het een goed initiatief geweest. |
Niet gekeken, heb allang gestort.
|
heb de hele avond naar alles gekeken, vond t erg indrukwekkend. Ik heb niet extra geld gestort ofzo, dat had ik al gedaan. Ik vond het echt een geweldige actie.
Bij hart van nederland zag je beelden die ik nog nooit eerder had gezien, echt afgruwelijke beelden van kinderen die overvallen worden door t water en een nederlandse toerist die t alleen nodig vond om zichzelf te redden. Dat vond ie wel weer genoeg, vertelt ie met een biertje in zn handen :nono: |
Citaat:
En ik heb ook gekeken, vond de show niet echt boeiend, maar de (niet eerder?) vertoonde beelden wel. Het concert heb ik ook deels gekeken. |
das waar de show zelf was totaal niet boeiend en erg rommelig ook...
|
Ik werd ook echt wel stapelgek van die Paul de Leeuw :s
|
Citaat:
Bah bah; op zo'n moment schaam ik me dat ik een Nederlander ben. |
Citaat:
Maar zijn opmerking en de manier waarop ie het zei vond ik wel erg. :| |
Citaat:
ik vind het een beetje jammer dat er al zoveel mensen de pijp uit zijn in pakum beet een afrikaanse burgeroorlog, miljoenen doden, miljoenen vluchtelingen, en daar kijkt niemand naar op of om. |
Citaat:
ok, ze willen dat het toerisme terugkomt, maar toch niet meteen als ze nog lijken aan t ruimen zijn en ze hotels en winkels nog moeten opbouwen??? |
Citaat:
|
Citaat:
|
heb het gekeken, vond het wel goed dat balkie erbij was! (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |