![]() |
Sikje/bakkebaard/lang kapsel, kortom meer haar..
nieuwe oudendaagse trendsetter:
een paar jaar terug was het bij een man zo kaal en kort mogelijk, op alle plekken.. De afgelopen jaren komt het beeld steeds meer terug van de jaren `60/`70.. Vrouwen zien graag de mysterieuze/stoere, chaotische man.. Dit lees je veel, vooral de langere bakkebaarden en een paar haartjes op de kin van de man schijnt heel wat te zijn, wat vinden jullie daarvan en hier een klein voorbeeldje wat ik bedoel, en niet de personen :p http://entimg.msn.com/i/150/ce/aug/dluna_150.jpg Zelf vind ik het niet zo geslaagd, maar goed ben benieuwd of er mensen zijn die er anders over denken :) |
Ik vindt het wel wat hebben, als ze maar niet overbehaard worden (y)
|
Snorren zijn vies, verdwaalde haartjes op iemands kin vind ik onverzorgd.
Wat hij heeft vind ik wel gaan ( zonder snor dan wel te verstaan) maar liever niet |
stoppelbaardjes, sikjes (y) snorren (n)
lekker zwerver achtig <3 oja en baarden :nono: alleen bij de cutie uit de levi's reclame mag het. |
Stoppels is wel okee, maar bij meer moet ik altijd een beetje wenen :(
|
stoppelbaarden (n)
snorren/snorretjes (n) lang haar ( mits niet tot op de kont ja) (y) |
Citaat:
|
^ dat enzo.
|
warrig is goed, maar het moet natuurlijk geen gorilla zijn.
|
bakkebaarden en soms stoppels, maar dat is vanwege luiheid...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb me van mijn sik ontdaan :o..
Mss dat ik hem wel weer laat groeien, maar zonder is wel zo lekker fris, vooral als je soep eet is het veel relaxer :p.. |
^
omg :D ik vind stoppels en sikjes best geil, maar volle snorren en baarden iewwwl totally not done :nono: |
Citaat:
|
Sikje als Shaggy van Scooby-Doo ok??
|
Citaat:
|
lang haar (y)
snor (n) sik (y) (y) |
Citaat:
Geen echte rockaholic dan :p |
Lang haar = must
Sik = bijna must Snor = tricky, alleen in uitzonderingsgevallen Rughaar = NOT DONE! IEWL |
Ik vergeet bakkebaarden, want die zijn ook heel geil :cool:
|
Citaat:
jaaaa bakkebaarden rrrr en beetje borsthaar vind ik ook sexy en zo'n streepje haar dat van navel naar piemie loopt :eek: |
Citaat:
|
ik vind soms een stoppelbaard wel hitsig, bakkebaarden ook, sikjes en snorren vind ik vies. maar stoppels zijn irritant als je moet zoenen want het prikt (n)
|
In de categorie, dingen die ik me afvraag:
Hoe voelt het om orale seks te ontvangen van iemand met baard/snor. En néé ik voel me niet geroepen om als testpersoon naar voren te treden... :D |
Mss kun je dat beter vragen op Seksualiteit ? :)
|
De mensen op Seksualiteit hebben nog geen baardgroei, die hebben dons :D
|
Warrig, chaotisch is best geil! Zolang het maar niet onverzorgd overkomt dan.
|
Lang ik vind ik okee. Zolang het er maar een beetje verzorgt uitziet. De rest vind ik maar niks. (n)
|
Citaat:
:cool: :cool: heerschend drankje ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe langer hoe beter!
|
ja, zondag de hele boel er maar weer eens afscheren...
op enkele millimeters na natuurlijk... |
Citaat:
|
bakkenbaarden <3 sikje is ook (y) maar een snor is bah (n)
|
ik vind zogenaamd onverzorgde mannen die zich 4 dagen niet scheren het heetst.
als ik s'ochtends mijn huisgenoten langs zie lopen met handdoekjes om glij ik bijna van mijn stoel. :eek: |
bakkebaarden zijn gaaf, sikjes ook wel, stoppelbaardjes zijn geillll, maar echt snor en baard vind ik afschuwelijk. Ben ook niet enorm fan van borsthaar, maar wel van streepje van naven naar beneden :bloos:
|
Bakkebaarden zijn leuk maar!! En ik neem even Sarah's vriendje als voorbeeld uit het jij&je vriendje/vriendinnetje topic op L&R :
http://img.photobucket.com/albums/v3...door/foto3.jpg :| :nono: Verder een 2 - 3 dagenbaardje is rrr maar een snor vind ik verschrikkelijk en een ringbaardje ook en een sik kan af en toe, als 'ie niet te lang is. Maar ben er niet echt fan van. Borsthaar :o <3 |
Citaat:
Bij die jongen zn linker bakkebaard bedoel ik, volgens mij zit ie niet helemaal recht ook . .. :| |
Blehh, gezeur. Laat iedereen er lekker uitzien zoals ie zelf wil (y) :D
|
gaaf ik ben in (Y)
ik ben lekker veel te lui om me meer dan eens per 3 weken te scheren |
Citaat:
|
Stoppels/sikkies: must have eigelijk ssst.. gewoon geil :o
Baard: no way Bakkebaarden: graag, mits het hem staat. Snorren: Not done :nono: Rughaar: :( Borsthaar: Gruwelijk... Lang kapsel: mwoah, liever niet Ganzenpaadje: altijd... Dat wast wel geloof ik..;) |
de laatste tijd ben ik snorren gaan waarderen. geen idee waarom. maar ik keek een film en er was en hardloper en eerst zonder snor en toen met nouja die snor stond m erg hoed (y) en die anderen in de film ook ineens.
en ik vind het echt heel erg afhangen van de persoon, de een moet een bakkebaard en de adner juist niet. maar goed uh ik ben er niet op tegen en het kan allemaal heel goed staan. behalve een lange baard |
Lang haar: ja!
Baard: alleen bij oudere mannen Sikje: ja! Snor: alleen bij oudere mannen Borsthaar: ja Rughaar: neen! Bakkebaarden..hmm let ik nooit zo op, dus dat maakt mij uit. Stoppels: uiteraard. Het schuurt ontiegelijk maar ziet er wel leuk uit. |
Lang haar: ja! <3
Baard: nee, gatver. smerig met eten lijkt me toch..iew. en het ziet er niet uit. Sikje: hm...ligt aan de persoon. een klein sikje kan wel leuk staan. Snor: NEE. Borsthaar: hmm..weinig tot geen. veel borsthaar vind ik vies. :o Rughaar: nee. Bakkebaarden: Meestal érg leuk. <3 Stoppels: Ja, sexy. Wel pijnlijk voor de loverr. :D |
Bakkebaarden zijn geil!
en stoppels ook Mmmm! vooral van een week ofzo, bij mn vriendje! Jummie! |
Citaat:
de enige reden dat ik die kort hou :P |
Jaaaaa. Lang haar, sikje, bakkenbaarden.
Rrr. En ik houd echt van beenhaar. :cool: Je kan d'r leuk doorheen aaien enzo. Hm. En voor de rest weet ik niet waarom :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |