![]() |
Thee of Koffie??
Wat is jullie voorkeur...?
Mijne thee... het liefst in de meest verschillende smaken. Koffie kan ook, maar enkel wanneer de thee ontbreekt. |
Als ik wil slapen thee, als ik wil wakkerworden of blijven koffie.
|
Energydrink (y)
|
duidelijk koffie
alhoewel thee ook best lekker is |
Koffie vind ik vies, krijg er ook altijd hoofdpijn van, dus ik ga voor thee (y)
|
Thee, ik drink nooit koffie. (wel cappuccino of zo)
|
Thee :)
In tijden dat ik dacht dat het hielp om 's nachts door te leren en cafeïne nodig had, koffie. |
Koffie, zwart sonder suiker :cool:
Thee drink ik alleen als ik ziek ben |
Koffie.
|
Thee, ik drink soms wel espresso, maar dan meer vanwege m'n lage bloeddruk.
|
Koffie. (Y) Van thee moet ik erg vaak naar de wc. (n)
|
Thee. Ik lust geen koffie.
|
Ik kan het allebei goed drinken, maar de laatste tijd drink ik nauwelijks tot geen koffie meer. Ik vind thee trouwens lekkerder.
|
Geen van beiden. Ik vind koffie en thee vies.
|
koffie, pikzwart, ijzersterk, de hele dag door
|
koffie, met suiker zonder melk
alleen als er alleen thee en koffie zijn |
cappucino
|
thee :) ik lust echt geen koffie hoor! en wat betreft theesmaken, het liefst toch gewone. Sommige smaakjes lust ik ook nog wel maar ze stinken :o wel met suiker trouwens :D
|
thee, en dan het liefst Earl Grey, Golden Darjeeling, China Blossem of India Classic (zown grote verpakking van de Pickwick(y))
|
Ik vind het allebei lekker, maar ik drink meestal thee (Verschillende soorten/smaken, meestal Groene Thee). Zonder suiker, en koffie zwart
|
Ik kan echt niet kiezen, ben aan allebei redelijk verslaafd.:o
|
Thee, ik houd absoluut niet van koffie, dus geef mij maar een lekker kopje rooibos ofzo :)
|
Citaat:
|
koffie bijna altijd maar soms is t wel chill om een kopje thee te drinken bij je avond jointje. :D
|
Koffie.
|
Thee.
|
Thee, al vind ik koffie op zijn tijd ook wel lekker maar ik heb vaker zin in thee dan ik koffie. :)
|
Ik lust eigenlijk beide wel, maar vind thee toch net iets lekkerder
|
Citaat:
|
geen voorkeur
|
Koffie natuurlijk.
|
Ik lust geen koffie en ben een echte theeleut, dus de keuze is makkelijk gemaakt.
|
Beiden even lekker, maar op koffie slaap ik niet dus liever thee.
|
Thee 4 sure :D
|
Ik drink het allebei weinig. ik vind het allebei wel lekker.
Thee moet bij mij wel een smaakje hebben. ik doe er bijna altijd suiker in behalve bij zoethout en sterrenmix. die vin dik ook het lekkerst. Bij koffie moet melk en suiker. |
theeee!! geen koffie, koffie is bah :p
thee met smaakjes zoals aardbei, bosvruchten en kaneel. lekker! |
Ik drink beiden eigenlijk nooit of bijna nooit. Al die studiegenoten maar koffie leuten als we pauze hebben, ik hou het lekker bij fris. :cool:
Maar als ik toch moet kiezen: koffie. :) Wel met suiker en melk, das het lekkerste. (y) |
Thee, een aantal keer per dag... en ik probeer vaak verschillende smaakjes.
|
Allebei niet maar als ik echt moet kiezen, thee.
|
Thee!
Maar dan niet van die zoete fruitsmaakjes.... (hoewel appel-kaneel nog wel kan) |
Thee (Y)
|
als ik wakker wil worden koffie als ik wil slapen ofzo thee
|
Meestal thee, maar ik heb deze week ook voor het eerst sinds tijden koffie gedronken, en die was goddelijk.
|
Thee!! IK DRINK ZO'N 5 LITER PER DAG. :D witte thee, groene thee, rooibosthee of kruidenthee altijd. :)
|
Allebei :).
|
Thuis bij het ontbijt en lunch thee. Om wakker te worden koffie, en ook om ongeveer 10:30,16:00, en 20:15.
Als ik niet op tijd koffie drink krijg ik hoofdpijn. |
Thee : aardbijensmaak of gewoon (kruiden vindt ik ook lekker)
Ik mag nog geen koffie drinken :) |
thee :)
|
Liever thee, maar op school drink ik vaak cappucino, koffie met chocolademelk (cafechoc), en gewone chocolademelk. Met een scheut suiker.
|
bosvruchten thee met veel suikerr
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41. |