![]() |
En hoe voel jij je op relationeel gebied ?
et continuer
|
zoals ik al zei lig ik morgen weer naast 'm <3
of onder 'm :eek: |
:D
Ik ga morgen stappen in Tilburg. En ik heb een hele leuke slaapplek gefixt :bloos: (y) |
Hmz. Ik voel me goed :) Helaas weet ik niet zo goed wat hij ervan denkt... ik haat die onzekerheid!
|
oh naughty girl ;)
|
Sommige vriendinnen vragen zich af hoe ik met al die aandacht omga. :o Ik heb niets te klagen dus. :cool:
|
Damn good (y)
En aanstaande maandag is het tijd voor een feestje :D |
waarom is 'deel VII' in de titel gezet? maakt het wat uit welk deel dit is?? mogen er maar 10 per maand ofzo? :confused:
|
kut, erg kut
|
superrrr goed! alleen is hij nou wat ziekjes!
|
ach ja...tjah uhm...
ik geloof niet echt dat ik een relationeel gebied heb... |
mm niet zo goed, we hebben een weekje rust zeg maar.
|
heel goed:)
we hebben het heel leuk samen enzo:) zie m morgen weer <3333 ik begrijp m goed en hij mij das zo fijn:) |
Kut man :)
|
Geen relationeel gebied is geen rot-, maar al helemaal geen plezierig gebied.
Maarja, de enige permanente singles zijn die zwarte van vinyl en 7 inch groot...... dus t komt wel weer.... |
egt super...
heb sonet nog ffies met um gebeld... ik lag toen al in bed en hij was aant koken :D |
Om half twee snacht? :p
|
Citaat:
Heb ook nog om middernacht gegeten. :p Helemaal in m'n eentje. :( En ik heb gemerkt dat van m'n beer 'n oor stuk is, dus kben al helemaal niet te troosten. :'( |
uhm... mn linkerarm begint dikker te worden dan mn rechter :eek: mss word het welleens weer tijd :D
|
Too much information....
|
Ik voel me goed, ookal moeten ik en m'n vriendin straks naar een begrafenis.
|
^^sterkte^^
ontopic: geweldig! morgen hebben wij 3 maandjes iets :D. |
fuck.fuck.fuck.
echt heel naar gewoon. |
een jaar en 5 maanden en het gaat de laatste tijd erg goed... ik mis hem weer, heb m'n verliefde momenten enz :)
|
Met mij gaat het redelijk vandaag, zo zonder relationeel gebied.
|
Citaat:
vandaar :D iig... morgen hebben we 1 maand ! |
Citaat:
|
Het gaat wonderbaarlijk goed, mijn wegrenneigingen zijn onder controle en het is echt heel leuk. Niet spannend of dramatisch, maar dat is wat ik op dit moment graag wil. Hij geeft me rust, omdat ik me niet constant hoef af te vragen of het nog wel goed zit. Over 2 dagen is hij mijn langste relatie ooit :D. En ik voel me hier stukken zekerder over dan de vorige keer. We hebben het zelfs al (voorzichtig) over de nabije toekomst. En hij lacht om al mijn grappen :cool:.
Toch is de gedachte aan die ene ander nooit helemaal weg. Hij speelt nog altijd ergens een rol, bewust of onbewust. Maar ik heb hem laatst gesproken en het is goed zoals het nu is. Ik ben gelukkig met de situatie en realiseer met dat hij gewoon niet tot de mogelijkheden behoort. Ik ben aan het verdergaan en dat voelt goed. |
In de wolkjes :D
|
Citaat:
|
Super :D
|
Confused.... Ik moet m echt gauw ontmoeten om te weten of hij is zoals hij lijkt!
|
superkut!
|
:(
|
Ontspannen:)
|
Citaat:
Maarja, hij heeft al es het initiatief genomen dus ja... Zaterdag ga ik een poging ondernemen denk ik :) |
Vandaag wezen winkelen met m'n ex, die ik ergens nog geweldig vind. Maar het werkt niet. Vervelende is, is dat zij de lat zó hoog heeft gelegd dat niemand er zo 1,2,3 overheen gaat. Mhuh, ik wacht maar gewoon af.
|
Ik mag niet zeuren:)
als ik niemand toe laat in mn hart en leven kan ik ook geen liefde verwachten. maar ach zolang Stefan bestaat <3 |
nee, nee, nee, nee, nee!
|
Ze is chagerijnig tegen me :s omdat ze me vandaag niet ziet :|
Maar goed, wel puik :cool: |
Nog steeds de lonesome cowboy on the endless road ;)
|
(n)
|
ik wist niet dat ik zo kon gillen in bed :eek:
|
Citaat:
|
klote en goed tegelijkertijd:(
|
Erg fijn.
|
:cool: (y)
|
Uhm voel me goed en slecht... Liefde hè>? :rolleyes:
|
leeg
|
Single.
Meestal wel happy, vrijgezellenleven geeft in ieder geval minder gedoe. Laat meestal de dingen ook gewoon op me afkomen, anders word je wanhopig en ga je je druk maken dat je geen vriendin krijgt etc. Al heb ik bij de feestdagen ook wel gemerkt hoe leuk / schattig het kan zijn als je een vriendin kan hebben. :) Ach ja, wie weet wat 2005 me brengt... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |