![]() |
Need For Speed Underground 2
Ik moet nu naar een ster toe maar ik kom tijd te kort.
Ik alles van mijn auto upgegrade. iemand idee hoe ik het eventueel kan halen?? (ik de navigtie systeem ingeschakeld) mvg, Maradinus |
Shortcut proberen te vinden
|
Blijven proberen, ik heb ze allemaal makkelijk gehaald (y)
|
je moet tegen alle oranje auto's rijden... daar krijg je upgrades van... op een gegeven moment krijg je een carbon wide bodykit... gelijk 10 sterren :D
|
Citaat:
|
Weet iemand wat en wanneer je die upgrades precies haalt bij die oranje autos in welke stages?
|
Citaat:
BTW ik heb m nu uitgespeeld :P:P:P:P |
Citaat:
soms waren er ook gwoon geen oranje autos op de kaart |
Citaat:
gewoon veder gaan waar je kan races en ze komen vanzelf weer terug. Ik heb velgen gewonnen *Ik heb Engine - ECU - Transmission gewonnen *Ik heb Suspension - N20 - Weight Reduction (carbon) wide bodykit (*daar kun je kiezen) Dit is de volgorde in mijn visie :) Succes ermee |
mischien zou je is vertellen welke auto je rijd of mischien gewoon helemaal een andere auto kiezen is ook een goed idee de peugot 206 of de ford mustang gt of nissan skyline
|
wie weet er trouwens waar de savegames staan van nfsu2? ik ga binnenkort mn pc denkk helemaal formatteren en opnieuw installeren, en dan wil ik niet weer helemaal opnieuw beginnen met nfs...
|
gokje: Mijn Documenten.
|
Citaat:
Je activeerd het in de map. |
Citaat:
Citaat:
en die savegames hebbik eindelijk ook gevonden in: C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\NFS Underground |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:25. |