![]() |
Opnieuw beginnen
Ik heb echt een ontieglijk kutjaar achter de rug en wil het het liefst achter me laten. Nu heb ik dan ook voor mezelf heel duidelijk op papier gezet wát ik wil bereiken en wie ik wil zijn. Zonder data dat het moet lukken of whatever.. Zo wil ik weer terug naar wat geluk etc.
Geloven jullie dat dit kan? Het verleden achter je laten en met heel veel doorzettingvermogen ''veranderen''.. of heb je ervaring met je leven omgooien? Bij voorbaat dank.. |
ik denk dat als je t heel graag wilt en je er ook voor inzet, dat t je dan ook gaat lukken. t zal niet altijd even makkelijk zijn, maar ik denk dat als je weet wat je anders wilt, dat t je gaat lukken. succes ermee!!
|
ligt er aan wat je wilt veranderen
en of je doelen realistisch zijn |
Citaat:
|
ja
|
Hangt er vanaf hoe je het wil veranderen.
En denk ook aan de mensen om je heen....Het is belangrijk dat je een basis houdt. Dat je niet alles loslaat want dan kan het ook helemaal verkeerd gaan. Je kan je verleden beter acc. dan negeren (achter je laten) want dat werkt bijna nooit goed. Volgens mij, je krijgt er op ten duur alleen maar last van. En trouwens, in dat kut jaar, waren er vast ook wel leuke/leerzame momenten....Wil je die dan ook achter je laten? Liefs. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:44. |