![]() |
Geld geven aan zwervers
Geven jullie geld aan zwervers?
1: Zo ja geef je het uit jezelf? 2: Alleen als ze erom vragen? 3: Als ze er iets voor doen, zoals gitaarspelen wat je vaak ziet? 4: Of ligt het er maar net aan wie de persoon in kwestie is? Topicstarter begint: 1: Nee. 2. Nee. 3. Nee 4. Nee |
Zwevers? Nog nooit van gehoord. :|
En wie gaat er nou weer lepeltje lepeltje met een zwerver liggen? |
nee
nee nee nee |
Citaat:
Gewoon negeren, doe ik ook altijd. |
1: Nee.
2. Nee. 3. Nee 4. Nee |
Nee, nee, nee en nee. En waar is nou heel dat verhaal heen?
|
Ik voorspel een topic met veel "Nee."
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En waarom moest dat hele verhaal eraan geloven :( |
Ik dacht dat DK zo "meelevend" is, of is dat Lifestyle? :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Offtopic: Hoe weten jullie dat ik een onzinner ben!? :|
|
Vier maal nee. Het aantal zwervers op de station neemt trouwens wel af. :)
|
Soms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
nee
nee nee nee Ja weet je, ik kom in vele steden he. En overal zwervers, behalve in Amsterdam niet zo veel, daar stoppen ze alle zwervers in een huis en krijgen ze geld, eten en drugs. Maar goed he, in Groningen heb je het hoihoihoihoihoimannetje, die alleen maar hoihoihoihoihoihoi kan zeggen. En dan vraagt hij geld, dat bevalt me maar niks he, maar ja, ik gaf hem ook nooit wat. Maar nu is hij dood ofzo, ik kom hem nooit echt meer tegen, das best wel triest eigenlijk. In Leeuwarden heb je op zich alleen maar zwervers, hier laat ik me niet over uit, het is gevaarlijker dan Rotterdam en Bagdad bij elkaar. In Rotterdam is het fijn leven, maar geef mij Amsterdam maar, in Rotterdam bevallen me de zwervers me eigenlijk nooit, ze zijn te snel irriterende factoren en loop ik maar gauw door. Utrecht vind ik al irritant zodra ik van CS loop. Daar bij Hoog Caterijne lopen ze maar wat te mauwen enzo, ze moeten daar op 1 of andere manier aan expressie doen ofzo, ik vind het zo lelijk. Ze verdienen daarom ook geen geld. Maastricht is een wel fijne stad, maar soms zie ik ze niet lopen, ik vind Maastricht een Trosstad. Een stad voor Trosmensen weet je, ik voel me daar niet goed thuis, ik kom er daarom ook niet vaak en kan niet echt een oordeel over de zwervers hebben. Van de rest van Nederland hoeft ik nix. Maar goed. Ik verzin ook maar wat. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik geef zwervers alleen drugs, en als het een alcoholist is geef ik hem drank.
|
ik geef nooit, ik ontneem :evil:
|
Nee
Nee Ja Nee Soms aan iemand die muziek speelt of een krantje verkoopt ofzo. |
Nope.
|
NEE
Ik werk ook voor mijn geld. Kunnen zij beter ook doen. Luie varkens. |
in hasselt zijn geen zwervers (y)
|
nee, ieehhh zwervers
|
zwervers dat is rotvolk
|
af en toe.
|
Soms
Nee Soms Ja |
Citaat:
Sommige zwervers zijn echt vet, vragen niks, maar hebben echt een heel levensverhaal te vertellen. Sommige zijn slimmer en wijzer dan een van jullie ooit zou kunnen worden, en ook zij hebben geld nodig om eten te kopen.Maar soms flip ik wel es in me koppie dan heb ik zin om ze kapot te trappe, maar dat doe ik dan niet wantdan houden me soatan maten me teken en dan zeggen ze dat ik niet zo moet lope stoken want ik breng ze altijd in de probleme laast ook toen ome jopie in de straat kwam gaf ik hem een knal voor se bakkes maar me maten wilde me tegehoue alleen toe kwam magere tinus en rooie roy en toen werd het knokke maar die zwervers vind ik maar niks behalve als se gitaar spelen en dan jat ik hun vodka ok. |
ja bever, dat moet je echt minder gaan doen, echt neem eens chillpills ofzo, doe rustig, de laatste keer dat ik met je maten en jij aan het stappen was (hihi), draaide je echt te veel door.
|
Citaat:
|
Citaat:
Ontopic: Vier keer nee :) |
Citaat:
|
En dat eeuwige 'gaan' is ook verfoeilijk.
|
Dat zag ik nog door de vingers, amice Iter
|
Immer vergevingsgezind, filtata GSTQ.
|
Dat hangt vooral van mijn humeur af.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat een serieus thread zeg.....
zal ik eens gek doen en ontopique reageren: Ja ja nee nee. ik ben lief voor zwervers jaja :o |
1: Zo ja geef je het uit jezelf?
2: Alleen als ze erom vragen? 3: Als ze er iets voor doen, zoals gitaarspelen wat je vaak ziet? 4: Of ligt het er maar net aan wie de persoon in kwestie is? 1: Nee 2: Soms 3: Soms 4: Ja. Een zwervende junk die tegen je aan loopt te zeuren hoeft van mij niets te verwachten :nono: Maar ik heb ook gehad dat er een zwerver spontaan overkomt en alleen maar vroeg om 20 cent. Misschien ben ik dan wel naief, want een zwerver kan allerlei verhaaltjes en truucjes verzinnen (zoals in een trainingspakkie 20 cent vragen en bij iedereen herhalen) Dan doneer ik gewoon voor de originaliteit :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |