![]() |
Meetingidee
In de wandelgangen van DK wordt er over een meeting gefluisterd en hier mogen dan ook alle ideëen e.d. komen te staan.
Wie? Heel DK ... Waar? Ergens centraal tussen België en Nederland. Wanneer? Dat moet nog nader bepaald worden. Wat? Dat moet nog nader bepaald worden. Slaapplaatsen? Treinverbindingen? |
Breda! :P
|
Mag ik ook komen?
|
Citaat:
|
jeeee, breda breda (Y)
wie moet er komen? perfectme TRA N00dles Bris machiavelli HB PP Outlaw en iedere bekende dk'er die ik nog vergeten ben |
Oeh ik mag ook komen :cool: :p
Maar ik ben voor Leiden (y) Cytherea ook. |
Cytherea
|
die ook :)
|
Mjah, ik vind iets als Leeuwarden wel mooi centraal liggen. Uit solidariteit met Rikkus.
|
leiden is ver
maar mij maakt het niet uit waar :) |
dan komt rikkus maar niet ;)
|
Denk aan onze Belgische medeforummer(s) (y)
|
Citaat:
|
Ehhh. Negeer me niet ofzo.
|
Citaat:
|
ik ben wel voor breda :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
De DKID Security zou hem nooit tot bij ons laten komen ;) |
Als je maar niet met zwervers gaat zitten vozen, 0-z0ne :nono:
Overigens is Breda prima, maar wel ver weg. Hoe zit het met slaapplaatsen of laatste treinen? |
Citaat:
Volgens hun ben ik een vijandig mannetje ofzo? |
Hoe zit het met treinverbindingen naar Breda?
|
als 0-Z0n3 komt, kom ik ook.
heh |
ns.nl
en anders outlaw heeft vast wel wat slaapplaatsen over en anders heb ik een hooizolder zolang jij en bris maar niet gaan liggen vozen :nono: |
geen onzinners op een kantine meeting
|
ojee
|
Citaat:
|
@ Balance: mocht je vinden dat er nog iets bij moet in de openingspost. Je vous en prie.
|
Ik vind trouwens alles goed zolang het maar doordeweeks is. Anders kom ik niet. Behalve als het in Leiden is. Of Noordwijkerhout natuurlijk.
|
Citaat:
|
doordeweeks, hmmm
er valt in breda overigens niets te doen :P |
We kunnen toch moeilijk bij elkaar gaan zitten om vervolgens allen op s.com in te loggen :p
|
We kunnen natuurlijk heel alto in de stationshal op de grond gaan zitten, zoals het veel meetings betaamt :p
|
Citaat:
Citaat:
Je neemt gewoon de EC naar Amsterdam vanuit Brussel of Antwerpen (Berchem) en spoort vervolgens naar Roosendaal. Daar staat aan de overzijde van het perron dan een VIRM of ICR+18XX (sneltrein)klaar die je naar Zwolle kan brengen. Vergeet er niet bij Breda uit te stappen. |
maar helaas is het een grote puinzooi in breda bij de ns, gezellig in de bouwput (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Meeting, leuk (y) :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@ TRA: dat moet dan een kleine letter x zijn. :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
Maar daar ging het niet over. :o |
we kunnen ook naar eh, dordrecht oid
|
Citaat:
|
Samenvatting:
Waar? Dordrecht/ Breda/ Leiden/ Rotterdam Wat? Weten we nog niet. Wanneer? Evenmin |
Citaat:
|
Wie komt er?
Ik, als het spoorbaar voor mij is. |
Ik ben voor Leiden (Y).
Eventueel kan Rotterdam ook nog. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:21. |