![]() |
Wat op letteren staat jou nog het beste bij?
Duidelijk, toch?
Een verhaal? Een kritiek? Een bepaalde discussie? Een grap? Een foto? Een persoon? |
Millroy.
Sorry dat ik zo voorspelbaar ben, :(. |
De sfeer.
|
Zoveel. Als eerste natuurlijk het ontstaan van letteren, de splitsing van Kunst & Literatuur. Daarna dat ik hier fb werd samen met Vlooienband (Heerlijk). De tijd dat ze ermee stopte en de discussie over een nieuwe fb voor hier.
Verder natuurlijk de leden, de sfeer, de wedstrijden, de boekbesprekingen, bepaalde verhalen en dan met name die van Vlooienband en mijn tegenwoordige collega. Ach, het is eigenlijk zoveel. |
De verbazing dat jullie hier echte, serieuze reacties gaven waar je iets mee kon :D
Bijna twee jaar terug alweer :eek: |
Ik heb weinig herinneringen aan Letteren.
|
Citaat:
En verder, nja, twee maanden aan herinneringen... Hm, niet echt iets dat er met kop en schouders bovenuit steekt. |
De bergen schrijfsels die op zich niets voorstelden, en de onderwerpen die ze behelsden. Wat knap dat zoveel mensen kunnen wegdromen over liefde :rolleyes:
Okee, af en toe gingen ze ook wel over zelfmoord, misdaad en vernedering. |
een opmerking van iemand (jah sorry weet ook n iet meer wie) over -VERHAAL- dat een mongool het ook kon schrijven.. von het een beetje lullig
|
De sfeer! (tijdens de maanden mei juni juli 2004)
en millroy |
Millroy. Sfeer. Bepaalde reactie's
edit: Bepaalde scène tussen Grim en -Melody- (sorry dat ik het noem, maar het staat mij nu eenmaal goed bij :bloos: ). Verhaal over Fenna, volgens mij van tiram of redhair. |
Voornamelijk bepaalde mensen (en hun reacties) denk ik.
Dus niet reacties in eht algemeen, maar wel die van bepaalde personen. sfeer, misschien ook wel. verder niets Charlotte (ach en bepaalde situaties natuurlijk) |
Citaat:
En nee, ik wil het niet weten. Weetje, de fancy-invasie. Schitterend was dat. Nu zie ik er nog steeds sporen van, als mensen dubbele topics gaan openen omdat het eerste niet genoeg aandacht trekt :D Grim |
Citaat:
|
Ik kom hier pas zo'n vier maanden, maar een van de dingen die ik me wel kan herinneren, is een of andere gare forum 'ruzie' tussen Grim, Alluman en soms LUH. Het ging over het doel en de schrijfwijze van de 'echte' column.
Ik heb later nog even een stuk uit een officieel lesboek erbij gehaald, en er bleek dat Alluman het toch ietwat fout had met zijn mening dat iedere column een pikante mening moest hebben en moest stoken. Columns kunnen, volgens dat lesboek, allerlei soorten bedoelingen hebben, ook (bijvoorbeeld) het delen van een ervaring hoort daarbij:). Chan |
Citaat:
|
De sfeer! Rond mei, juni, juli, was de sfeer hier echt geweldig.(y) Ik vond het echt een plezier hier rond te hangen en kwam in die tijd niet veel op andere fora meer. In de zomer werd het minder (waarschijnlijk door vakantie), maar daarna is het eigenlijk nooit meer goed gekomen...:(
En die Fancy-invasie natuurlijk. Ohw echt, toen heb ik zo gelachen.:D(y) De vorige meeting kan ik me ook nog goed herinneren, niet dat ik er ben geweest, ik zou erheen maar kon niet. Ze wilden Grimmie en mij trouwen.:D Echt grappig vond ik dat.:p Wat ik me verder nog kan herinneren is het goede commentaar wat ik in de eerste helft van vorig jaar kreeg. Vooral bij m'n eerste verhalen. Ik werd de grond niet ingeboord, nooit niet. Er werden mij tips gegeven en ik heb daar zeker wat aan gehad.(y) Verder heb ik nog wel wat herinneringen aan 'Letteren', maar goed.:o |
Citaat:
Grim |
Citaat:
|
Er is iets raars en lichtelijk kansloos aan dit topic :p
|
Ik denk niet dat het ruzie was. Ik vind Alluman wel lief, hoor. Maar het liep in die thread wel een beetje uit de hand.
LUH-3417 |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:56. |