![]() |
wanhoop voelen is onmacht
tegen de muren kruipen om iets wat onbeïnvloedbaar is geef me één klein vonkje één miniscuul vlammetje en ik tover er een bosbrand uit als je me de kans gaf was ik niet langer machteloos zonder jou sta ik alleen |
heel mooi geschreven...echt gewoon heel duidelijk en toch erg dromerig op een of andere manier...ik vind het woordje NAARST alleen niet echt passen...
|
heej, secreel, thnx voor je antwoord, ik heb hem snel gescrivere, toen ik hem herlas, zag ik meteen dat je gelijk had, weet alleen niet zo goed hoe ik het anders moet verwoorden, tis nu veranderd... ach... ik wordt er niet blijer van nu die er beter uitziet
|
ik sluit me helemaal aan bij secreet, dit is echt super geschreven!
ik vind de vergelijking van liefde met een bosbrand ook moii he... je gedichtje... straalt hoop, en ook weemoedigheid uit. zo voel ik me nu precies ook! kus |
Wat heb je dit op een leuke, mooie en aparte manier geschreven (y)
liefs, mariamne |
okee okee, dat uppen was vervelend, maarr...
k heb eerder weleens gedichtjes geschreven èn hier gepost, ben nu gewoon zo blij dat er leuke of enigszins sowieso reacties op zijn!! jee! maakt dat ik me tenminste nog een bèètje goed voel! Citaat:
hoop, hihi, dat is het niet persé bedoeld uit te stralen, want die heb ik allang laten varen, toch fijn dat jij het er in herkent, ben ik tenminste niet totaal wanhopig. Citaat:
ik zat zo te denken... misschien is het beter als je zegt: wanhoop is zwart... njah... ik kijk nog wel.. volgens mij kan ik al niet meer veranderen |
Ik sluit me volledig aan bij alles wat hieboven staat.
Ik heb nog niet veel van je gelezen, maar ga zeker doen. Ben benieuwd naar je volgende gedichten Liefs Kimry |
Citaat:
ben hard bezig met zoeken :o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19. |