![]() |
je ergernis van vandaag # 3
volgens mij mag het weer :)
mijn ergernis: (alleen is deze van gisteren) ik moest op een baan lopen waar allemaal 'onzichtbare' ijzerdraden over waren gespannen en viel bijna elke keer daarover (N) nu denk ik constant als ik loop dat ik op moet passen voor draden die gespannen zijn over mijn route :( |
:confused: een baan met ijzerdraden ...
Dat mijn ouders boos op mij zijn, omdat ik me gisteravond niet bij hun heb vertoond. |
^^ @ Per Piacere: Waarom moest je dat doen?? :confused: Lijkt me eng, voor snijwondjes ed.
Mijn favoriete badzout van dr Kneipp was op. :( (niet echt een serieuze ergernis, maar ik ben ook nog niet zo lang wakker) |
was op mijn werk :)
|
mijn vader is boooooooos....oeh ik moet niet bij hem in de buurt komen (n)
|
Citaat:
Ja maar waarom? Lag dat toevallig zo? Of was het een queeste? :cool: Ik ben niet nieuwsgierig ofzo. |
Citaat:
|
de wekker
|
Citaat:
dat lag toevallig zo, ik moest al de hele tijd springen/bukken/uitkijken en toen waren er ook nog overal op 40 cm hoogte ongeveer ijzerdraden gespannen maar omdat ik iets voort duwde zeg maar kon ik dat niet van te voren aan zien komen ;) verder wil ik er niets over zeggen :o |
De honger die ik nu heb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat ik er te belabberd uitzie om foto's te maken voor het fototopic :(
|
dat ik niet zeker weet of er een fototopc is.. terwijl ik nu foto's wil maken :p
|
Gister: M'n moeder stelt me allemaal vragen waar z eniks mee te maken heeft. En ze noemt me puber. :mad: :p
Vandaag: Ik moet m'n kamer nut och een keer gaan opruimen, hetz it onder het stof.. dikke stoflagen en overal ligt papier, kleren en zooi.. (n) |
Het is vakantie, maar toch moet ik leren voor school :(
|
heb nog geen ergernis gehad, goed he? :p
|
Dat m'n tante om 9.45 uur binnen kwam en hard naar boven schreeuwde 'Mieke (= moeder)? Slaap je nog?'
M'n moeder sliep niet meer en ik vanaf dat moment ook niet meer :s Vervolgens bleef ze een uur beneden zitten, waardoor ik pas rond 11 uur naar beneden kon om te eten. Edit: wat een mega spelfout :o Slaapte --> sliep. |
Dat ik nu weg moet.
Dat degene die ik moet hebben om een pop te regelen voor moeders 50ste verjaardag niet opneemt :mad: |
Citaat:
Dat niemand van mijn familie wenst te eten en dat, als ik nu ga eten, ik als asociaal wordt bestempeld. |
Citaat:
en waarom ben je asociaal als je in je eentje gaat eten en de rest niet wil? |
Dat ik toch weer op dit vroege tijdstip zit te forummen en dat er zoveel topics zijn die ik moet doorlezen.
|
de kantine
|
Citaat:
|
Citaat:
En omdat ik dan alleen beneden blijf zitten als zij besluiten te eten en ik morgen en overmorgen goed met hun overweg moet kunnen en ik dus geen zin heb in verwijten ;) |
Citaat:
|
Dat freud haar inbox volzit :mad:
|
Dat mijn inbox nog lang niet volzit. :(
|
Citaat:
Mijn ergernis: dat ik niet zo berekend als perfectme kan zijn. |
Leren :mad:
|
Gisteren in de bios, dat alles zoute popcorn onderaan de bak zat :mad:
|
Citaat:
|
dat ik niet kan bedenken wat we zouden kunnen gaan doen op die meeting. en vooral waar. en dan nog of we kunnen blijven slapen.
|
Internet die continu wegvalt.
|
Ik erger me aan mezelf :(
|
Citaat:
En dat ik vandaag broeken moest kopen. |
Citaat:
|
Aan een heleboel dingen.
|
mijn ouders, wat mag ik nou eigelijk nog wel van ze?
|
Citaat:
Dat het lezen van mijn boek niet vordert :mad: |
Mn vader :mad:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Tenzij je echt wou weten welk boek ik lees: La Vie Devant Soi - Emile Ajar . Verplichte literatuur trouwens. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm. De enige reden waarvoor ik van achter mijn studieboeken ging komen vanavond, de enige reden waarvoor ik mijn huis zou verlaten om een halfuur in het koude weer te fietsen, de enige reden waarvoor ik kostbare tijd wou verliezen, de enige reden waarvoor ik een smoesje heb verzonnen tegen mijn ouders,...
heeft een vriendin gevonden.. :( (en dat ben ik niet) Frustaties! :mad: :p |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:10. |