![]() |
contact met ex verbreken..
het is een te lang verhaal om neer te zetten, maar het komt erop neer dat ik gisteren het contact met mn ex waar k 2,5 jaar iets mee had, en na onze relatie DACHT een hele goede vriendschap aan over gehouden te hebben, heb verbroken..
dit is niet wat ik had gehoopt, maar gisteren heb k ingezien dat het echt beter is zo, contact gaat misschien een paar weekjes goed maar er blijven ruzietjes door ontstaan (mijn vriend heb ik leren kennen toen ik nog wat met hem had en ben toen vreemdgegaan.. ) ik had gehoopt dat het over zou gaan die stomme ruzietjes en dat er niet meer van die rotsituaties zouden ontstaan, helaas was dit wel het geval,ben erachter gekomen dat hij dingen over mij zegtd ie niet kloppen, en dat er een hoop leugens zowel tijdens als na de relatie verteld zijn.. wij hadden echt een goed contact kon na de relatie ineens wel met hem praten (tijdens zat er dat niet in..) en was echt blij dat die 2,5 jaar niet voor niks geweest waren zeg maar.. mijn vriend heeft me al meerdere malen duidleijk proberen te maken dat hij sommige dingen over mn ex in twijfel nam, maar ik geloofde heilig in de goedheid van die jongen en nam het voor hem op waardoor er ruzies ontstonden tussen mijn vriend en mij..ik heb mijn vriend hiermee ook ontzettend veel pijn gedaan en dat vind k verschrikkelijk, zeker nu ik erachter ben gekomen dat mijn vriend in veel dingen gelijk had die ik stellig bleef ontkennen! gisteren is de bom gebarsten en we zijn op een punt dat het of contact met hem is of onze relatie zonder hem in ons leven.. ik sta 300% achter mijn keus om voor de relatie te gaan, mijn vriend is me zo dierbaar, we gaan over 3 weken samenwonen en zijn ook gestopt met de pil.. we houden dus echt ontzettend veel van elkaar! het contact met mn ex was me heel dierbaar,omdat ik dacht echt een hele goede vriend aan hem te hebben, dat bleek dus een sprookje, dat zie ik in, helaas is het wel moeilijk er mee om te gaan ondanks dat ik erachter sta :s ik denk dat dat komt omdat het zon goede vriend leek, nu blijkt dat niet zo te zijn en zal het even een kwestie van tijd zijn dat ik het daar niet moeiljk mee heb.. ik heb hem echt gewist uit mn leven zeg maar, niet meer in mn telefoon, niet meer op msn, uit mn smslijsten op inet, dingetjes van hem gaan weg.. ik heb deze keus dus al gemaakt maar omdat het nu nog zo moeilijk is te accepteren dat het allemaal een sprookje was die vriendschap wou ik echt even mijn hart luchten.. ik hoop niet dat mensen me gaan adviseren toch contact te houden want dat is niet de reden dat ik dit neerzet, de keus is gemaakt! |
Leuk om te weten, maar wat moeten we hiermee? Het lijkt me dat als je geen contact meer met je ex kunt hebben zonder telkens ruzie te krijgen, er sowieso weinig nuttigs uit voortvloeit. Dan kun je hem ook beter links laten liggen.
|
Geen vraagstelling?:)
|
jah dat weet ik dus.. en ik zei al die beslissing is dus ook gemaakt..
maar ik vind het erg moeiijk omdat ik er zo in geloofde.. ik wou mn hart luchten en misschien dat er nog iemand reageert die tips heeft om er makkelijker mee om te gaan ofzo? |
Richt je lekker op je vriend, en niet op die helaas onbetrouwbaar gebleken ex vriend. Je hebt een wijze les geleerd, dus hoe dan ook was het niet voor niets. Spijt moet je nergens van hebben, fouten maken is menselijk. Het belangrijkste is dat je iets goeds doet met wat je hebt opgestoken van die fouten.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:59. |