![]() |
ik zoek iets...
help!
mijn vriend heeft ooit eens voor de grap gezegd: 'het lijkt me echt cool om zo een t-shirt te hebben met daarop, my bitch ----->' heel flauw allemaal, maar dat wil ik hem dus (onderandere) graag geven, puur om het feit dat hij het niet verwacht. maar, dat moet ik dan nog wel ergens kunnen vinden.. iemand een idee? met die pijl bedoel ik dan dat die bijv. naar rechts wijst, waar ik dan hoor te lopen... (niet dat ik dat ga doen hehe, maar je snapt het idee wel) (miss hoort dit niet helemaal op dit topic, maar ik wist niet waar ik het anders neer moest zetten..) |
Mss kun je het zelf maken. Koop van dat Iron-on papier, druk daarop af my bitch ----> en strijk dat dan op een witte (of ander licht kleur) tshirt....ofzow
|
|
|
dankjullie :)
ik ga even rond kijken, en lukt het niet.. dan uhm.. horen jullie me dalijk weer :D |
als je het zelf gaat doen houd er rekening mee dat je het dan in spiegelbeeld moet af drukken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
maar ik denk dat ik op die fouteshirts site wel het 1 en ander kan vinden
en staan zowiezo wel leuke dingen op, sommige een beetje flauw, maar wel leuk.. ik hoop echt dat ze dat shirt hebben. hij zou het echt cool vinden om dat te krijgen |
nou als het goed is is het nu helemaal geregeld...
zou wel vet zijn haha |
alleen op V&A is wel genoeg, hoor.
|
Citaat:
|
vraag en aanbod, denk ik ;)
|
Echt iets voor het grote cadeautopic lijkt me :) :p
Bovenaan de pagina :) Succes |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46. |