![]() |
Het kleine "Wat-hangt-er-allemaal-op-je-prikbord"-topic
Titel is duidelijk, wat hangt er bij jou op je prikbord? (Als je die tenminste hebt).
TS begint, met meteen maar een foto :) http://home.wanadoo.nl/aj.verschuren/prikbord.jpg |
Ik heb gelukkig geen prikbord.
|
Citaat:
|
Ik heb geen prikbord.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom heeft spelleider ! zijn reply weggehaald?
|
- 2 repetitieschema's;
- 2 ansichtkaarten: eentje uit Australië, eentje uit Rome; - column uit de Volkskrant: 'Loop de bloederige hond'; - artikel uit Management & Bestuur 'Zelfdruk, het onderschatte broertje van werkdruk' :confused:; - een niet afgestempeld en datumloos retourtje naar Maastricht dat ik dus nog een keer kan gebruiken; - envelop met daarin de negatieven van foto's die ik nog altijd moet nabestellen :o; - een brief met informatie over het repetitieweekend voor het WMC. |
Citaat:
|
Ik had er een. :(
Maar nu niet meer. :( |
|
foto's , zakjes met knopen, kadobonnen, nog een bonnetje van het sporten, kaarten, formulier met doktersnummers .....nie echt bijzonder
|
vanalles
|
Hmm.. rotzooi/herinneringen:
- een brief die ik vorige maand van een vriendin kreeg.. met een complete peptalk, lief:) - lief kaartje van m'n vriend - valentijns/kerst/beterschap kaarten, die ik ooit eens heb gekregen van m'n exvriend.. (geen idee waarom die dingen er nog hangen) - Songtekst - Enkele pasfoto's van mezelf - foto'tjes gemaakt in fotohokjes - foto's van m'n paarden - Kerstkaart van m'n beste vriend - Enkele pasjes - Dromenvanger - Strippenkaart - tickets van concerten/bios - Cd/Dvd bonnen en als ik me niet vergis, was het dat wel:) |
Mijn ouders zijn net verhuisd; in dit boerendorp heb ik in m'n nog steeds maagdelijk witte kamer alleen maar bed+kleerkast+bureau-met-computer.
Komt in februari verandering in. (let's hope) Op m'n Gentse kamer hangt zo'n magnetisch schrijfbord met vakjes (leve Ikea), en daarop staan allemaal grappige anekdotes van vrienden, hangen foto's en kaartjes van toneel, m'n examenrooster en briefjes. Maar ik gebruik alle muren als prikbord, met post-itjes. Omdat ik nou eenmaal veel vergeet. |
ik heb geen prikbord maar plak wel ooit wat blaadjes ofzo op de achterwand van mijn bureau...
op dit moment een bioscoopkaartje, mijn sofinr en baknr en de datum van mijn eerste werkdag... en telefoon nummer van mijn werk en dat ik op 2 december moest werken :s |
ik heb een magneet bord :p
en daar hangen allemaal foto's op van mij en mij vriendinnen, 2 kalenders, en herinneringen aan fuiven enzo |
Ik heb een dartbord met foto's van mensen die ik haat.
Telt dat ook? |
boomerang kaarten
treinkaartjes toegangskaartjes dat soort dingen schooltijden rooster brieven van school wat ik niet moet vergeten concertkaarten |
voor al die rotzooi (rotzooi met herinneringen, ansichtkaarten, toegangskaartjes, brieven) heb ik een aparte doos waar ik het in gooi :)
|
Citaat:
"Smijt maar in de Rotzooidoos" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nuttige dingen en onzin. En owja, een boomerang kaartje van de kamasutra beurs. :o Oordeel zelf maar of dat valt onder de categorie nuttig of onzin.... :D
|
Citaat:
|
Citaat:
(Y) |
-Foto's
-proefwerkrooster -kaartjes bioscoop overmorgen -kerskaartjes -kalenderdinges -prut |
Foto's
Klassenlijst Data van storten salaris |
Ik heb geen prikbord meer sinds ie van mijn muur is geflikkerd en verf meenam. Nu heb ik een nieuw geverfde muur en geen prikbord meer.
|
Telt een magneetbord ook?
Foto's (Thalys PBA, RTC en m'n Flitsfoto); Examenrooster, planning incluis; Bon voor gratis vergroting van een foto bij de combi; Bon voor kop koffie en croissant voor €1,25 bij de AH to Go op een willekeurig station; Zestien magneten; Meer rotzooi. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een briefje met een paar data van open dagen.
|
Citaat:
|
Ik doe niet aan prikborden, ik doe alles netjes in mapjes en onzin-dingen gooi ik weg (y)
|
kaartjes
een shrek haarband een beertje een to my love toblerone ding kaartjes van enkele restaurants telefoonnummers |
Citaat:
|
Magneetbord mag ook hoor :)
|
Ik heb een magneetbord, maar ik wilde die toevallig morgen vervangen voor een prikbord.
Op mijn magneetbord hangt: - kladblaadje: 20 t/m dec Arrow top 500, di 21.00 - 22.00 symfonisch! - concertkaartje arrow festival - foto kat, foto hond, foto paard, foto konijnen - een visitekaartje van een of andere turkse dude die zichzelf Tom Cruse noemt |
-prut
|
Inlognamen/paswoorden, quotes ( :confused: ), een post-it met rare taal, dingen die ik nog moet bestellen als ik weer eens geld heb en een lijstje met symbolen en hun snel-type ding in Word.
|
- Oude MVV-sjaal
- Sjaal van Liverpool - Vaantje van MVV - Ding dat je in de auto kan hangen (maar deels dus kapot dat je het niet meer in de auto kunt hangen ;) ) van MVV - Kaartjes van bezochte voetbalwedstrijden - Kerstkaarten / verjaardagskaarten / vakantiekaarten - Kalender 2004 - Overzicht Formule 1 wedstrijden 2005 - Overzicht voetbalseizoen 2004-2005 (eredivisie / eerstedivisie - Kaartje Sensation Black 2004 - Kaartje Hans Teeuwen - Industry Of Love, bezocht in december 2003 Mja, dat was het wel... het prikbord is ondanks al die dingen toch kleiner dan je denkt, maja veel hangt over elkaar he... |
- stop aids now formulier
- kaarten van m'n verjaardag - kaarten van deze kerst/nieuwjaar - dialogen/monologen van toneel - foto's - vakantiekaarten - plaatjes van actrices, modellen etc - krantenartikel - kaartjes van feesten - toegangspasje disneyland - kaartjes van winkels - kleine kaartjes van Loesje - nep roosjes En ja, hij puilt uit :o |
deze heb ik uitgeprint: http://www.nnbh.com/9027478716.jpg
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:09. |