![]() |
belasting teruggave
Ik heb al rondgekeken voor andere topics over dit onderwerp, maar zag zo snel mijn vraag niet staan. Ik heb gister mijn jaaropgaaf gekregen en vroeg me af hoeveel ik nu terug krijg. Nou heb ik via de site van de belastingdienst een formulier aangevraagt, maar ik vroeg me af of er ook ergens iets is waarmee je alvast kunt uitrekenen hoeveel je ongeveer terug krijgt.
|
Dit vraagje kan er dan nog wel bij:o
Ik heb uit die spotjes begrepen dat ik dus helemaal niets hoef te doen voor het T-biljet? Ik krijg het gewoon toegestuurd, zonder het aan te vragen en al compleet ingevuld? |
http://www.belastingdienst.nl/aangifte/download/833.htm
Je krijgt het volgens mij niet zomaar thuisgestuurd hoor ;) |
Nee je moet het eerst aanvragen en daarna krijg je het pas thuisgestuurd. Je krijgt van de belasting alles terug wat je aan loonheffing hebt betaald indien je student bent en je dat jaar niet meer dan 10.000 euro hebt verdiend met werken.
|
ik moest 280 euro terug betalen (n), de honde
|
Citaat:
|
Hoe zit het eigenlijk als je als "eigen bedrijf" loonheffing afstaat aan de belasting en dat later toch weer terugkrijgt. Is er dan met een formulier niet te regelen dat die afgestane loonheffing direct aan het eind van het jaar van de bedrijfsrekening naar de persoonlijke girorekening kan? Ik vind het zo'n rompslomp en kan net zo goed het geld gewoon houden, want ik haal de 10 000 toch nog niet.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:37. |