![]() |
[GameCube] Zelda: Four Swords Adverture
Hij is uit. Wie gaat het kopen? Wie heeft het spel al? :)
|
Sinds mijn broer een beroerde zelda speler is laat ik 't maar even achterwege...
|
Argh,hou op met die zelda spellen. Ik voel meteen de drang om mn portemonnee te trekken en naar de winkel te rennen. :o
|
ik zou 'm dolgraag willen hebben , maar vind 't voor zo'n multiplayer zelda gba link gebeuren niet m'n 60 euro waard :)
|
Citaat:
Opzich niks mis mee. Maar het is voor de cube. En dan verwacht ik toch wel wat meer. Ik ga het niet kopen. Ik wacht op die andere Zelda. Als die teminste nog uitkomt voor deze Cube. |
Ik ga hem kopen, graphic maken bij Zelda niet zo gek veel uit vind ik. Alleen jammer dat het geen doorlopend verhaal is, het zijn toch meer een soort sub-missies? Dan valt er gelijk een groot deel van de sfeer weg :(
|
Citaat:
|
Ik denk het niet nu. Sinds mijn camecube op mijn kamer staat heb ik geen medespeler voor dit soort spellen meer. Helaas, en deze is toch wel het leukste met meerdere spelers.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb hem, maar in je eentje is het niet zo leuk. Laatst met een vriend gespeeld en dan komt het spel pas echt tot z'n recht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |