![]() |
eerste keer allebei..
als je het allebei voor de eerste keer doet
en het zonder condoom doet is er dan kans dat een van ons een geslachtsziekte heeft opgelopen.??? |
Ja.
|
hoe dan??
|
als je het allebei nog nooit onveilig hebt gedaan en weet dat je nix hebt , dan kun je ook geen ziektes aan elkaar overdragen hoor.
|
Als een van jullie ooit Aids/HIV heeft opgelopen d.m.v. een bloedtransfusie, dan zou je het kunnen doorgeven met seksueel contact.
Nu is dat waarschijnlijk niet het geval, maar het is mogelijk. |
idd wat RanC zegt, en er zijn toch ook nog dingen erfelijk ofzo, dus dat je best drager kunt zijn maar het zelf niet weet, en je ouders weten het ook niet omdat de ziekte niet is "aangeslagen" of zet ik nu iets wat niet kan
|
Citaat:
Ja AIDS wel...maar verder.... |
Citaat:
|
HIV is een virus dat kan niet erfelijk zijn. Het is geen afwijking in de genen.
Kanker is wel erfelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Je kan, theoretisch en met een beetje pech, ook al een lekkere soa krijgen van slecht gewassen handdoeken.
|
gogirl_1988 zegt:
als je het allebei voor de eerste keer doet en het zonder condoom doet is er dan kans dat een van ons een geslachtsziekte heeft opgelopen.??? Yep, dat kan. Bv. als je een blaartje of wondje aan je mond hebt en je hebt seks maar geen geslachtsgemeenschap |
Citaat:
|
Past dit niet beter op seksualiteit? :confused:
|
Citaat:
Da's niet de enige vorm van sex :) en samen met de manieren hieboven zijn er dus genoeg manieren om elkaar de eerste keer eens goed te besmetten. |
Citaat:
Kanker is overigens ook niet erfelijk. Alleen aanleg voor kanker is erfelijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar hij heeft het zeker nog nooit gedaan en dus geen ziektes van andere op gelopen alleen kan het dus zijn dat hij het via zijn familie heeft gekregen niet via sex maar gewoon... ik heb ook geen ziektes dat heb ik laten controleren nog voor dat ik sex met mn vriend had maar kan dat echt dan>?? dat hij die heeft overgedragen van zijn familie?? als hij wel ziektes heeft??? |
Wat zitten jullie dit meisje hier bang te maken, zeg. Komop, ze is 16 jaar, als ze HIV had gekregen van haar ouders had ze het nu al wel gemerkt. En we leven in Nederland. Laten we zeggen dat het gebruiken van bescherming hier wel héél veilig is. :rolleyes: Dus als jij zin hebt, gewoon neuken zonder condoom zou ik zeggen. Pas wel op voor kindjes. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
en die kindjes die komen er nie waren we wel eerst bang voor heb mornign after pil gehaald maar ik ben net ongesteld dus helemaal blij he :D maarjah daar gaat het hier nie om ahhahahah xxx |
Citaat:
Maar ik vermoed dat je dat niet bedoelde aan te geven. |
Citaat:
ik ga ook beginnen met de pil hoor morge effe afspraak maken met de dokter maarjah |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:23. |