![]() |
hoe heet ie ookalweer?
Leaves come cured and shredded.
I ignite them, inhale them. Blood totes them through the heart. Smoke curls from the charred bowl and from my lungs, turns just above the olive grove, vanishes. Crows circle high over the trees. Where to from this little yellow house? Snow falls, each flake a crystal petal. Each branch gathers up its layer. Seeds from the sunflower lay eclipsed in the frostburnt herbs. Today, at one stroke of my brush wind threw shadows from my pipe – dry shards closing my eyes. Theo, I saw the still deeper shades of black unending. Think of the sacks of ash I could have worked into garden, field, and sky. -------------------------------------------------------------------------------- ben zeeer benieuwd wat secreet en gothic hiervan vinden..... :) |
fancy engelse woorden
logica is ver te zoeken rijm of verhaal ontbreekt.. is dit wel een gedicht of meer iets wat je na de engelse les schrijft als je stoned bent? |
SounDje toch....
Dit is niet wat ik schrijf als ik stoned ben nee!! echter moet ik erbij zeggen dat het gedicht niet eens van mezelf is!!! Je kennis over gedichten reikt niet erg ver merk ik wel want dit is namelijk een gedicht van Van Goch.... toch een leuk commentaar erbij!! :D |
Voeg please de naam van de auteur toe als je een gedicht post dat niet van jezelf is.
Nu lijkt het of het van jou hand is. Ik ken natuurlijk niet elk gedicht dat er geschreven is uit mijn hoofd en de meeste heb ik niet gelezen.. dus hoe zou ik moeten weten dat het van van Gogh is.. Theo van Gogh? vanwege de Theo in het verhaal Verklaart een hoop want ik heb altijd al gevonden dat Theo teveel rookt.. SounD.. vraagt zich af waarom er nog andere mensen op zijn rond deze tijd... |
Ja idd. Theo...maar dit was een eenmalige actie van me om te checken wat voor comment ik zou krijgen! voortaan zet ik de autueur erbij!
ik ben NOG wakker heb gewerkt..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:18. |