![]() |
Bruine borsten en billen
Misschien een beetje rare vraag, maar hoe krijg je je borsten en billen bruiner? Van de zomer is er zeg maar zo'n lijn gekomen van waar mijn bikini zat en wat wel bruin is geworden, maar dat vind ik zo lelijk van die halfwitte borsten en van die spierwitte billen.
Gewoon zo onder de zonnebank gaan werkt niet echt...weet iemand nog een smeerseltje ofzo wat ik op kan smeren onder de zonnebank zodat het sneller gaat, maar ook weer niet te hard, want verbrande billen zijn erg pijnlijk weet ik uit ervaring :bloos: :D Topless zonnen doe ik trouwens niet. |
zelfbruiner? of snelbruiner of hoe noemen ze het.
iig bruinsel uit ene tube of spray |
zonnebank
|
Insmeren met een factor dan verbrand je iig niet. :rolleyes:
|
Ja eh de zonnebank dan maar?
|
Je kan je bruin laten spuiten, toch? Zusje van mijn vriend heeft dat pas gedaan, ziet er best mooi uit, heel natuurlijk en egaal.
En anders, mja, zonnebank... |
alleen in string liggen op het strand? :confused: :p
|
Zelfbruiner is tijdelijk en vaak niet egaal. Een vriendin had het gekocht en toen heb ik het als proefkonijn op m'n voeten gedaan (de bovenkant, onder het motto dat ik als het zou mislukken teminste nog sokken aankon om het te verbergen :o ) Het resultaat was donkerbruine vlekkerige voeten, die na een tijdje geel werden. Niet aan te raden dus.
Ik denk dat de zonnebank de enige optie is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
:s waar mensen zich druk over kunnen maken...dit ziet toch niemand behalve je evt. vriend en Jezelf!! :rolleyes: Maja schijnbaar is het belangrijk!
|
naturisten camping/strand
|
Citaat:
Ikzelf heb trouwens ook wel eens een zelfbruiner gebruikt en als je er de tijd voor neemt om het rustig en geleidelijk in te smeren over je lichaam ziet het er gewoon egaal en natuurlijk uit. Nadeel is wel dat het maar een paar dagen blijft zitten. |
Zelfbruiners werken voor een groot aantal mensen best aardig.. maar voor een aantal mensen ook niet. Even proberen dus. ;)
Van de zonnebank word je inderdaad meestal niet ècht bruin. Vaak is het handig om het ergste 'wit' weg te krijgen.. maar ik ben geloof ik nog nooit bruin geworden door de zonnebank. Wat hou je dan nog over? Topless zonnen inderdaad. Dat werkt best goed hoor.. maar je moet het wel willen/durven. :) |
Citaat:
En idd, het mooiste effect blijft de zon :) Dus dan is het idd topless liggen :) |
Citaat:
Ik word altijd alleen een beetje minder bleek. Gewoon.. dat ik er net iets gezonder uit zie. Maar absoluut niet bruin. :p Ik ga overigens ook niet vaak. Misschien komt het daardoor ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
wees blij dat je bruin wordt, ik word eigenlijk nooit veel 'bruiner' dan dit, hoogstens een paar tintjes.
http://members.ams.chello.nl/m.lilley/buik.JPG (is wel iets witter door de flits) Weet iemand of ik uberhaubt ooit wel bruin word? Op mijn onderarmen krijg ik in de zomer wat sproetjes maar verder gebeurt er vrij weinig |
Gladde aal, ik moet je teleurstellen. Je hebt gewoon niet het huidtype dat echt bruin wordt.
|
Citaat:
ok sorry even anwtoord op de vraag; ik zou gewoon onder de zonnebank gaan hoor, goed insmeren. En na 4x ben je ook idd nog niet bruin hoor. Je moet er wel standaard dan zoveel keer in de week zoveel minuten ondergaan. Ja je moet er wat voor over hebben!! |
Citaat:
Welke? Dat moet je vragen bij de zonnebank waar je gaat! |
ik heb ook een vraagje.. ik heb een tijd tape op mijn knieen moeten plakken ivm een blessure
maar na een tijdje is mijn huis heel erg gaan irriteren/rood geworden en jeuk etc ik heb vanaf toen geen tape meer gebruikt en er zalf op gedaan en toen was de irritatie weg... maar ook mijn pigment! ik heb daarom twee lange witte, zo'n 5 cm brede witte strepen op mijn knieen... nu wil ik dit weer een beetje egaal laten worden met de rest van mijn benen, 9voordat de zomer begint..) maar lukt dat onder de zonnebank? en moet ik er dan heel vaak onder? want ik hoef verder niet al heel bruin te zijn ofso.. en wordt dat niet alles bruiner, zodat het verschil nog niet veel kleiner wordt? |
mja, ik weet niet, maar te vaak per week naar de zonnebank toe gaan is ook niet echt goed voor je huid. :o Maar goed, ik heb nu les en ga er later nog wel eens dieper op in :)
|
Er zijn ook badpakken en bikini's die zondoorlatend zijn..
|
Citaat:
|
je droogheid, interessant onderwerp hoor :s :confused:
BOEIENT |
Citaat:
Ik ben dus 10 minuten gegaan, ipv 20, en potverjandrie wat doet dat pijn... dus jah. Wat ik zeggen wil, als je je witte delen bloot wilt stellen aan zonnebanken, erg voorzichtig zijn :bloos: (En ik verbrand zelden) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:28. |