![]() |
Ga jij weleens stappen zonder een string of slip (meiden only)
Ga jij weleens stappen zonder iets onder je kleding aan?
Of loop jij rond met die fantasie? Ik dus wel en kan zeggen dat het best prettig is en voelt echt super aan:) |
Nee.
|
euuhhh... waarom meiden only als je zelf een vent bent?
|
Citaat:
|
ghehe... nee
ik zie de lol er niet echt van in |
alleen als ik mn vriendje er mee op stang wil jagen:)
|
Alleen als ik met mijn vriend uitga, in combinatie met een leuk rokje en jarretels en kousen. Maar niet te vaak natuurlijk, het kan niet altijd feest zijn...
|
Citaat:
|
@ Multilot & barbara.inc: ik maak mijn vriend er ook elke keer heel erg... mee
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is bij jullie er nog nooit iemand achtergekomen, waarvan je t niet wilde? Die je bijvoorbeeld gewoon bij je kut greep? Of er naar staarde?
|
Citaat:
|
|
Nee waarom?
|
Tijdens het uitgaan? Nou nee. En anders was het hoogstwaarschijnlijk door een gebrek aan waspoeder;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Later werd ze toch maar weggestuurd:P |
Citaat:
Niet zo prettig, dat kan ik je vertellen. :| |
Nee.
ik zie de lol er niet van in en geloof me ik moet voor de jazz naak in van die pakjes en dat zit echt niet lekker:| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kan ik het helpen dat ik blond ben?
|
nee, dus niet zeiken... mannen?
Ga ff door ontopic |
Ach, ik (500 post, nog altijd hetzelfde geslacht) heb het me ook wel eens afgevraagd.
Lijkt me best opwindend, en vreselijk oncomfortabel. En toch. Ik kan het me niet voorstellen om commando te gaan onder een jeans, en hoe kan je je zo nog wel op je gemak voelen als je een rokje aanhebt? Toch een vreemd fenomeen... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dansen:p jazzballet |
Citaat:
zit niet lekker nee:| en met spijkerbroek zit het ook niet lekker ook weleens gedaan.. en nee niet bij het uitgaan:) |
Citaat:
Maar IMO snap ik niet waarom mensen het doen.. Ik bedoel er hoeft maar 1 verkeerde persoon het gezien te hebben en het is foute boel |
Het kan me niet schelen of iemand het ziet of niet, dan moeten ze maar niet onder mijn rokje gluren, de viezerikken. ;)
Maar ik ga me daar mooi geen kou lopen lijden. Weet je wel hoe zoiets tocht! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee, ik hou mooi mijn onderbroekje aan, die dingen bestaan niet voor niets en ze zitten nog comfortabel ook.
|
Citaat:
|
nee :|
|
supergeil (y)
|
niet als ik uitga, wel soms als ik naar mijn vriend ga :bloos:
|
Ja en als we dan midden op de dansvloer staan trek ik me rokje omhoog want dan kan me vriend zien dat ik er nix onder aan heb. Dat vindt ie zo geil.
Ehm. Ja. Ontopic: Nee. |
Rrrrrr wat is jou vriend een lucky bastard :cool:
|
Nee, maar op zich wil ik het vast wel een keer proberen.
|
en mannen zijn altijd geil en geflipt?
leve de emancipatie :P |
Nee, ik zou me behoorlijk ordinair voelen denk ik. Plus, het tocht verschrikkelijk, daar heb ik echt geen zin in!
|
Citaat:
waar moet dat heen, zelfs op sgoolfeesten al, dan hoor je nog lichtelijk onschuldig te zijn.. |
miss met carnaval als ik als schot ga
maar verder niet |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ja ik ben waarschijnlijk te oud voor deze onzin. ;) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:45. |