![]() |
Vast in Morrowind
Ik zit vast in Morrowind. Ik moet van de fighters guilde die in Balmora zit een Dwemer Box vinden. De grot waar die box hoort te liggen heb ik wel gevonden, maar daar kan ik de box maar niet vinden.
Kan iemand mij dat uitleggen? |
Grote "aankomsthal" van die grot.
Je volgt zo'n wenteltrap naar beneden. Aan je rechterhand een tunnel, aan je linkerhand een soort van bouwwerk. Je keert je naar dat bouwwerk toe, je vliegt naar boven (levitation) en op de bovenste verdieping van dat bouwwerk, ga je de deur binnen. Je killed een baas, pakt de box, en loopt weer naar de stad. Gemiddelde questduur: 5 minuten. Of je kunt natuurlijk alle grotten/tunnels doorzoeken op zoek naar de "officiële" route naar die kamer. |
www.gamefaqs.com
En maak toch niet steeds een nieuw topic aan over elk lullig probleempje, post het gewoon in een oude van je. Als iets geupped wordt zijn er genoeg man die er nog naar kijken. |
Citaat:
|
Het is volgens mij niet eens nodig om te vliegen..
Wanneer je de eerste ruimte in Arkngthand binnenkomt moet je eerst eens goed om je heen kijken. Vooral recht voor je, en dus niet meteen naar de grond toe kijken zoals volgens mij iedereen doet (50% van de morrowindspelers komt hier even vast te zitten heb ik het idee, ik was er iig 1 van ^_^). Maar je zult dan een verdieping boven degene met 3 deuren zien, dat is degene waar je op moet komen. Gaat volgens mij een pad naartoe, beetje acrobatics wel vereist :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb gebruik gemaakt van een bug genaamd "levitation" (bijna zoals Leviathan, maar dan anders) waardoor ik kon vliegen. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
das geen bug, das legit. legit spelen is ghey. :p |
Citaat:
|
Citaat:
maar dat is wel vet. alleen, dan niet. |
Citaat:
|
Citaat:
Leuk foutje in het spel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die archers zijn pas gay. |
hmpf .. uiteindelijk ben je toch alles :)
tenzij je je eigen ontwikkeling tegenhoudt door iets stom te vinden natuurlijk -_- |
Citaat:
|
Morrowind en winter <3
|
Orc met boots of blinding speed
<33 |
Citaat:
als ik acrobatics als major heb spring ik toch ook niet verder dan wanneer hij misc is? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik d8 ook dat het enige verschil is dat je skill een stuk hoger begint wanneer je hem als major/minor hebt, en dat je er dus in het begin beter in bent .. |
Citaat:
|
Citaat:
|
...en je wordt er sneller beter in. :o
|
Dat je er levels door stijgt vond ik te logisch om te vermelden :p
Het sneller beter in worden was mij echter nog niet opgevallen :) |
het traint wel makkelijker aangezien het vaker lukt :p
(e.g. een longsword skill van 5 is moeilijker trainen dan een van 30, omdat je met een skill van 5 veel te vaak mist) |
Hand-to-Hand (y)
Die skill gaat echt super snel omhoog. Ik had een Khajit monk gemaakt ooit, die sloeg alles kort en klein. Hoge acrobatics, magie erbij. (y) Tegenwoordig ren ik rond met mijn Orc tank :p slash slash dood.... slash slash dood.... slash dood... |
Fighters zijn in verhouding sowieso veel te makkelijk. Vooral als je eenmaal Daedric spul hebt enchanted met een lifedrain spell ofzo. Sowieso vind ik het kopen van skills veel te simpel. In het begin kan het spel best moeilijk zijn (nja, een Lev potion is over 't algemeen genoeg om weg te komen, meeste monsters die magic gebruiken zijn na 3 casts door hun mana heen), maar vanaf een punt dat je genoeg geld hebt, gaat het opeens heel hard.
|
Puur wizard spelen is ook niet verstandig in dat spel, wat op zich erg jammer is. Ik ben gek op magie. <3
|
Ik heb hem gevonden.
Bedankt voor alle reacties. Maar kan iemand wie vertellen wat het verhaal is van Morrowind? |
Citaat:
|
pff ik heb t spel zelfs origineel gekocht en ben der na 3uur wandelen door die omgeving ermee gekapt en nooit meer aangeraakt :s
|
Citaat:
|
Nog ff over die misc en major skills enzo... Ze bepalen waar je aan het begin een bonus in krijgt (+10 voor major en +5 voor minor oid) en waar je tijdens het spel levelups voor krijgt. De specialization (stealth, magic of combat) bepaalt welke skills het makkelijkst te levelen zijn.
|
Citaat:
Nooit is misschien wat overdreven genomen van me maar in principe kun je het beste skills in major zetten die je in het begin nodig hebt en/of veel gebruikt in het spel om zo snel level up te gaan. |
Ik zet er juist de skills in die ik niet vaak gebruik .. op die manier kan ik zelf bepalen wanneer ik lvl up ga door me daarin te trainen. Ook is het zo makkelijk om de multiplier op je stats op de juiste hoogte (x5) te krijgen.
Binnen no-time 100str, int en willpower :) |
Citaat:
|
als je de uitdaging uit Morrowind compleet wilt verneuken?
http://www.the-spoiler.com/RPG/Bethe...rrowind.3.html goede walkthrough, maar toch verpest het de hele uitdaging van het spel, als je vast zit... toch maar even die gebruiken |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:21. |