![]() |
Crammed
You always said you loved me
Though my mind now's not sure You always were there for me Though I don't feel the presence One day Those doubts gonna get in my way Make sure you have a precaution So it won't hurt when I leave Or perhaps decide to stay... ----------------------------------------------------------------------------------- iets is incorrect maar wat?? ik denk in dat eerste stukje.. op-of-aanmerkingen?/suggesties?? |
Logica van het meeste van het stukkie ontgaat me, waarschijnlijk omdat het engels niet correct gebruikt wordt.
Lijkt erop dat je iets wilt zeggen, maar dat je je verkeerd uitdrukt in het engels waardoor het gewoon niet overkomt wat je wilt zeggen. Kan het niet in het nederlands? >Though my mind now's not sure Deze zin slaat nergens op.. a mind can KNOW de uitdrukking is I don't know that for sure of het kan iets zijn als But now my mind is not sure >You always were there for me >Though I don't feel the presence >One day >Those doubts gonna get in my way Vaag hoor.. snap er niet veel van logisch gezien. >Make sure you have a precaution >So it won't hurt when I leave >Or perhaps decide to stay... Ok... en dus..? Dit lijkt weer totaal niet af.. Conclusie.. Ik vind het niets zo.. needs a lot of work.. Doe het liever in het nederlands.. houd het simpel en begrijpbaar. |
SounD,
Leuk hoor al dat comment van je maareeeh misschien moet je toch eens terug naar de engelse les.... Though my mind now's not sure..... Oftewel onafgekort...-->though my mind now is not sure....weet je houe ze dat noemen?? afknouwen oftewel niet brits maar amerikaans. die twijfels zijn de onzekerheid van m'n mind en het gemis van de aanwezigheid... er dient een voorzorgsmaatregel genomen te worden om te voorkomen dat the person gets hurt.... or perhaps decide to stay.... kun je zien als niet af, Of als bedreiging...waar verder niet op ingegaan wordt omdat zelf een smurf kan fantaseren wat er gaat gebeuren... anywayzzzz zolang ik maar weet hoe mijn gedichten in elkaar steken is het toch goed...? one last thing: ik schrijf niet in het nederlands...dus wen er maar alvast aan. Ik ga me houden aan het max. van 2 per dag. en ik vind het toch best aardig van je dat je een zo duidelijk mogelijk commentaar probeert te geven.! C Ya! :eek: |
Ik heb nog nooit van now's gehoord..
Ben al een tijdje in Amerika en echt nooit tegen gekomen ergens.. maar goed zal wel. >ik vind het toch best aardig van je dat je een zo duidelijk >ogelijk commentaar probeert te geven.! Gelukkig dat je nu ziet wat ik ermee bedoel.. ik probeer zoveel mogelijk zinnig commentaar te geven en nuttige tips waar mogelijk. |
ja ik heb t toch ooit echt wel eens gehoord!
maareeeh nu je de gedachte erachter kent wat vindt je er dan van? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:53. |