![]() |
Foto
Ok, de persoon op de foto ben ik.
De foto is getrokken door een vriendin van me (met een analoge camera) alles is zelf gedaan (dus ook het ontwikkelen en al) wat vind je ervan?? http://members.lycos.nl/plonsvl/kuns...thangroot1.jpg meer foto's: http://www.jackie.qn.com dan op 'beeld' klikken en foto's van de tweede repetitie |
Jammer van die kras in het midden
En verder vind ik de foto niet echt boeiend |
Ik vind het mooi...
|
Het heeft wel wat. :)
|
Ik houd juist van krassen op fotos.
|
Kvind 'm wel mooi
|
de foto is getrokken?
|
Zeg ik ook altijd, een foto trekken. Is waarschijnlijk dialect?Is het niet een foto nemen?
|
of gewoon iets vlaams
|
Kan ook :)
|
Ja ik belgie zeggen ze dat
|
Niks echt 'artistieks', maar verder geslaagde coole 'muziek'foto(Y).
|
wel een mooie foto, alleen vind ik die krassen ook zonde. Die witte vlekjes daarentegen vind ik dan wel weer wat hebben > lijkt dan op een oude foto.
|
ik vind er eigenlijk niet zo veel aan, en die slordige kras en vlekken maakt het er ook niet mooier op. Hoe heeft ze die kras voor mekaar gekrege?
|
ik vind er eigenlijk niet zo veel aan, en die slordige kras en vlekken maakt het er ook niet mooier op. Hoe heeft ze die kras voor mekaar gekrege?
|
|
Waarschijnelijk niet goed omgegaan met haar negatief
|
idd, krassen op het negatief en te lui om de stofjes weg te blazen
een beetje vet doet wonderen (echt waar) verder is gestoken scherpte opzich wel belangrijk bij veel scherptediepte zeg maar. |
Mja, ze deed dat allemaal op school, en haar leerkracht had niet graag dat ze haar daar mee bezighield, dus is het op een sneltempo gebeurd..
Citaat:
|
die krassen zijn vet, wat mij betreft komen er nog meer krassen op! en vlekken enzo!
|
Citaat:
|
Apart erg origineel :D (y)
|
De foto is scherp op een stukje 'niets' van de gitaar, spreekt verder dus niet veel uit. Maar op zich wel een leuke foto om te zien.
|
Ik vind het onderwerp erg mooi in beeld, die hand (Y) is goed scherp vind ik.
Alleen stoor ik me ook aan die kras... :| |
Onscherp
|
Citaat:
ik treedt niet in details want het is ranzig |
dat i zelf ontwikkeld is zie ik wel :D
mooie foto. (y) |
Het heeft wel iets ja :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:24. |