![]() |
[Algemeen]Computer
Ik weet niet of ik het goed zet en of ik een juiste titel heb. Maar ik waag het erop. Ik heb een PIII, 448 MHz en 128 MB RAM en ik vroeg me af of mijn pc het zou aankunnen als ik nu 800 Mhz en 256 Mb RAM zou willen hebben ... en zo ja hoeveel dat het ongeveer zou kosten ...
|
Vraag het eens aan de mensen op het subforum Hardware
|
Kan mijn topic anders niet verplaatst worden? :$
|
Ligt aan je moederbord, grote kans dat je je bios moet updaten, en dat kan ik je niet aanraden..
|
ligt eraan, mijn moederbord kan alles van 300 tot 1.2 Ghz aan, kijk in de manual van je moederbord (kan je evt op inet vinden)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe de fuck kan je hem dan mollen :P.
Bij msi gaat dat allemaal zeer relax.... :D |
Ik zag tijdens het opstarten een ingebouwde flash utility. "Handig!", dacht ik. Diskette erin met nieuw BIOS, en flashen maar. "Error. BIOS flashing failed". Hmm, nog eens proberen. "Error. BIOS flashing failed". Enz, enz... ja, dan kun je 'm weggooien ;)
|
Citaat:
|
mn vader had een keer de bios geflashed met een verkeerde bin bestand, had ie bios eruit gehaad om te resetten zogenaamd, had ie het daarna verkeerd in de socket gedaan :D :D
en ik was erbij maar had dat niet in de gaten, en ik zeg zo tegen m, wat ruikt het vreemd hier, alsof er iets verbrand. lmfao na een uurtje zag ik opeens dat de bios er verkeerd in zat en dat de sticker erop helemaal verschroeid was door de warmte :D :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar Mobo's uit dat tijdperk is dat en stuk lastiger en heeft heel wat meer valkuilen, absoluut niet vergelijkbaar met de MSI software.. (Heb ook een MSI mobo gehad). |
Citaat:
Citaat:
Ik zal ermee ophouden. |
Hotflashen (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:34. |