![]() |
een dagje naar de stad
met hoeveel mensen is dat het leukst? :0
|
geen idee, ik ben nog nooit met meer dan mezelluf gegaan.
|
Naar de stad als in winkelen?
Dat doe ik meestal alleen, soms met nog iemand, meer dan 2 wordt me teveel; dan duurt alles zo lang :P 't Ligt ook aan m'n stemming, soms wil ik gewoon liever alleen snel winkelen. |
ik ga meetsal met z'n 3en, maar laatst met z'n 6en.
|
met zn 2en en als ik haast hem alleen
|
Alleen. Veel efficiënter.
|
2en
|
Ik heb op alleen gestemd.
Redenering/redenatie (:confused: ): als ik écht kleren/cd's/jadajada nodig heb, dan ga ik liever alleen. Ik heb niemand nodig om te zeggen dat mijn poep te dik is, of mijn muziekkeuze leuk. Als ik gewoon gezellig wil shoppen (lees: ijsje eten, roddelen, praten, winkeltjes aflopen), dan neem ik wel een vriendin mee. Of ik kom er een tegen. Maar met meer dan 3, nee daar doe ik niet aan. :) |
Citaat:
Als ik niet echt iets nodig heb en het neerkomt op winkels kijken, ga ik of niet of met z'n tweeën. |
Met één vriendin het leukst, alleen het handigst
|
een het liefst
|
Met zn 2en vind ik het gezelligst en is beter dan met een grote groep, want dan wil iedereen ergens anders heen.
Als ik echt iets nodig heb ga ik alleen. |
af en toe in mn eentje, maar dan wel echt met een doel om iets te kopen.of met zn tween en dan iets rustiger, maar max 3 anders wordt het mij te dol.
|
Citaat:
Met zijn tweeen is gezelliger |
Citaat:
poep = achterwerk, gat, derrière, .. |
Als je gaat shoppen? Ik zou zeggen:2
Met meer is niet handig, maar in je eentje is ongezelllig. |
Citaat:
rare jongens die belgen :p |
Dat is verschillend. Als ik voor de gezelligheid naar de stad ga met zijn tweeen. Maar als ik echt iets nodig heb ga ik het liefste alleen.
|
Ik ga alleen, dan kan ik tenminste nog naar het station. :bloos:
Ook kan ik dan rustig kijken op de transport/vervoer afdeling van een grote boekenwinkel (meestal Donner) en naar de bibliotheek om OVMagazine door te bladeren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ligt er maar net aan waarvoor je gaat en met wie je gaat ed. Meestal vind ik het in m'n eentje het fijnst, maar met m'n vriend (man) vind ik het ook leuk. In je eentje kun je lekker doen wat je zelf wilt en met z'n tweeën is het gezellig...of je wilt "winkelen" of "shoppen" maakt denk ik het verschil.
|
Dat maakt mij geen ene ruk uit.
Ligt eraan waarvoor ik in de stad ben, als ik al voor een reden in de stad ben. |
Met z'n 2en.
|
Welke stad?
Je eigen stad: met zoveel mogelijk Andere stad: 2, kan je op die kleine kuttafeltjes in de trein nog net beetje kaarten of schaken. |
Citaat:
|
Met z'n tweeën: met m'n moeder. We weten precies wat de ander leuk vindt en we hebben allebei genoeg geduld voor elkaar.
Als ik niet met m'n moeder ga dan liever in m'n eentje. |
Ik ga altijd óf met mezelf op stap óf met meer (y)
|
Citaat:
|
Liefst met zijn tween.
|
Met zijn 2en.
|
Hangt ervan af wat ik ga doen; even snel wat halen en dan
weer weg is het prettigst/makkelijkst in m'n eentje, lekker shoppen met z'n tweeën. Meer mensen is vaak wat onhandig.. |
Alleen, ik heb een hekel aan winkelen.
|
Alleen, gaat alles lekker snel. Ik haat winkelen (n). Ik ga meestal ook alleen als ik iets echt dringend nodig heb.
|
met zijn 2en vind ik gezelliger, als je met meerdere bent krijg je al gauw gezeik naar welke winkels we gaan. dus doe mij maar lekker met zijn tweetjes :)
|
Met zijn tweeën omdat dat het gezelligst is om koffie te drinken, te lunchen en te dineren. :)
|
Dat is verschillend. Als ik alleen naar de stad ga voor kleerdjes kopen, ga ik liever alleen, maar na school even nog bijkletsen in een restaurantje heb ik de voorkeur voor 2.
|
Met zn tweetjes natuurlijk.
|
Citaat:
|
Met meer.
|
Citaat:
Maar ik ga meestal met een vriendin of met mijn moeder (en soms zusje, maar dat is eigenlijk irritant). Met z'n tweeën is gewoon het handigst, dat blijft gezellig, iemand kan z'n mening geven als je iets aanpast en je hoeft geen ruzie te maken over waar je nog heen moet. (want ik wil wel na een uur of zo weer weg, hoor:p) |
anders, nl; het maakt me niet uit, zolang het maar gezellig is ;)
de ene keer ga ik met maar 1 andere, de andere keer met meer, ligt eraan wie kan :) |
Twee, maar dan alleen als het écht nodig is, want ik heb een schurfthekel aan shoppen.
|
2, tenminste als die andere persoon leuk is :)
|
als ik kleren koop ..liever alleen :)
|
Ik ga het liefst alleen naar de stad en dan niet langer dan twee uur. Anders word ik gek.
Met mijn moeder in een 'vreemde' stad kan ik het ook wel ene middagje uithouden. Met 1 vriendin is wel gezellig, maar een uurtje lang genoeg. Ik houd niet zo van mensenmassa's, zeker niet als je ook nog rekening moet houden met je gezelschap ... |
Kleren kopen doe ik het liefst alleen of met m'n vriend. Ik hoef niet 6 giechelende meiden om me heen als ik een spijkerbroek aan het passen ben. Maar als het gewoon gaat om naar de stad gaan en een beetje rond kijken en is iets tussen 2 en 4 wel gezellig.
|
2 vind ik het leukst. Alleen is ook zo alleen en met meerderen komen er vaak van die groepjes of valt er eentje buiten de boot.
|
Met z'n tweeën, in mijn eentje ga ik me vervelen en met 3 of meer wordt het of te druk of het is niet leuk voor één iemand.
|
Maakt niet uit?
Belangrijker is met WIE.. als iedereen leuk is zoveel mogelijk natuurlijk:) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:42. |