![]() |
The O.C. #6!
|
ga ik doen! :D
ff een vraagje he, hoe maak je zo'n verwijzing naar t vorige deel eigenlijk?? |
Je kopieert de link van dat topic en voegt dat in.
Zie het knopje http:// als je een bericht aan het typen bent, dan vul je daar eerst je tekst in en dan de link. :) |
ow ok, thnx
nou die gok die je deed kwam alleen uit op een vaag plaatje. met een streepje tussen the en oc kwam ik wel op de site, maar daar stond alleen info over ryan, seth en marissa.... je kon doorklikken naar de insite zeg maar, maar daar moet je 25 dollar pj voor betalen om achter de schermen mee te kijken :eek: dus missie mislukt, we zullen t nooit weten :p |
Haha, jammer. :D Heb je al geprobeerd te Googlen?
Oh &voor de anderen, we zijn nog steeds aan het proberen erachter te komen hoe de naam Caitlin/Kaitlin (ofwel het zusje van Marissa) geschreven wordt. :D |
Interessant man.
|
Citaat:
ik denk dat we t moeten opgeven :( tenzij t op de dvd staat ofzo van seizoen 1?? |
De Fox-site is wel goed, maar ik betwijfel of daar info te vinden is over Kaitlyn (of hoe ze ook mag heten).
In de ep guide van afl. 1 (toen Jimmy en Julie het hadden over die kostschool) wordt haar naam niet genoemd... helaas... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zullen we deze naam-discussie dan toch maar sluiten :)?
Wow, 6de topic al! |
er staat toch echt Catlin Cooper
wanneer gaat het weer door in Amerika? |
Dat wil ik eigenlijk ook wel weten! Iemand die dat toevallig weet?
|
Ja, die discussie is echt te lang volgehouden. Ik hou het op Kaitlin.
Dit topic gaat ook supersnel trouwens. |
ik ben t met je eens, einde discussie, tis waarschijnlijk zoals jij zei.
|
Ik denk ook Kaitlin.
Van GG is toch ook een site met scripts? Op de The OC site dan niet zeker? Anders zal het daar wel in staan :) |
En anders boeiend. Ik ga niet meer op die discussie in. Anders blijft hij nog langer.
Jimmy zag er echt super uit (y). |
Citaat:
|
Ja, maar hij ziet er nu echt stukken beter uit dan vroeger. Hailey is idd ook super!
|
Citaat:
|
Ja :). Ik vind Hailey opzich ook een leuk karakter.
|
Oooh wat een fijne aflevering. Helaas had ik al in de tv gids gelezen wat er ging gebeuren. (n) :|
Dat gegil van Marissa was echt zielig.. dat gaat echt nog helemaal fout denk ik..lekker dramatisch. :D (y) :o En dat telefoonmoment tussen Marissa en Ryan was mooi... ooh. Ik hoop dat het nog goed komt ofzo. Hoe duur zal die dvd set ongeveer zijn? Vast belachelijk duur... Oh en weet iemand wat het laatste liedje was? Was die van Nada Surf? :) |
ik heb zin in dinsdag... :D
|
ik heb ook zin in dinsdag, maar ik volg het niet zo lang, maar wie is hailey enzo? dat snap ik niet...:S
|
Hailey vind ik idd ook erg stoer!! (Zusje van Kirsten (moeder van Seth) dus, ook een dochter van Caleb).
Ik kwam er eigenlijk laatst pas achter hoe raar ze "Seth" uitspreken.. |
Citaat:
heb zin in dinsdag!! |
Citaat:
|
misshien raar vraagje maar is dit Adam Brody. Weet het wel bijna zeker maar hij ziet er een beetje vaag uit. Hoe zeiden ze naam dan? Is me namelijk niet opgevallen
http://www.rascunhoc.blogger.com.br/the_oc1115.jpg |
Citaat:
|
Ik reageer alleen even zodat ik het topic makkelijker terug kan vinden :P
|
jah, ik wil ook wel weten hoe ze het dan uitspreken.. is me namelijk niet opgevallen. op die foto lijkt hij een beetje op jim van idols.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hoe zeiden ze dan Seth? ? ? ?
Hij ziet er trouwens wel ouder uit op die foto |
Citaat:
|
Citaat:
(ik moet zeggen twentysomethingers komt er niet zo goed uit in het nederlands :z) |
seth.. ze zeggen het echt zo met van die ja... met zo'n spugende th
sethplft zoiets hahaha moeilijk uit te leggen dat is tog wat er bedoeld wordt?? valt mij namelijk ook op |
Citaat:
|
morgen avond weer :cool:
|
Oeps, sorry voor het tweede topic. Ik weet niet waar dit topic stond, maar niet op bladzijde 1 van dit forum, ik kon em iig niet vinden :o
(Hij stond blijkbaar net op pagina 2, sorry). Anyways, het is Catlin. Gevonden op de officiële website. Caleb asks her not to charge Catlin’s new pony to the company card. :) Wanneer het weer verder gaat in Amerika? Ze zijn nu bij aflevering 7, en die heb ik al gezien. Wat zielig allemaal :( Niet echt een leuke ep vond ik. Iemand vroeg hoe duur The O.C. dvd's zijn? Valt best wel mee hoor, alleen je moet wel de goede site vinden :p Citaat:
|
Hij stond wel op pagina 1 hoor, nog redelijk bovenaan volgens mij :)
Wat de uitspraak van Seth betreft: in de vorige aflevering viel me dat ook op, maar dat was maar één keer eigenlijk.. |
Seth spreken ze uit als.. Seffss, Setfsss zoiets. Heel raar in elk geval :p
@ x-spekkie-x: Is het alweer begonnen? Waar heb je aflevering 7 kunnen downloaden? :o |
Citaat:
Ik heb em van een vriendin gekregen op cdrom. Maar normaal download ik met Azureus :o |
nog 1 nachtje... thank god hoef ik niet te werken ofzo... :D
|
Citaat:
adem is :cool: (y) @ItsSuuS: jah dat is wat we bedoelen jah, tis niet zo heel opvallend hoor |
The OC is echt geweldig :D
Mijn favo tv programma. Adam is leuk! (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jeetje, morgen alweer, wat is de week snel gegaan!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:06. |