![]() |
Laatste aanwinsten?
Nou?
|
12 paar vic firth 5b drumstokken voor de prijs van 6 www.drumworld.nl
|
zwart vestje
sigaretten boodschappen wijn bioscoopkaartjes wodka facewash |
snowboard (eindelijk binnen), swiffer schoonmaakstick/stok/steel(?), f00d.
|
Citaat:
Ik heb uhm, drie artikelen hier die ik moet analyseren om te kijken hoe ze kloppen met het boek. |
over de laatste 2 weken genomen.
Halo 2 Ghost Recon 2 "Boss" S.A.S. Survival handboek veel snoep :o Mem. stick voor tel. en meer. |
Citaat:
|
Kennis over de Australopitecen & Homo's, de eerste landbouwers, de uitvindingen, de metalen, Egypte & Mesopotamië :cool:
Kennis over "hoe lesgeven" Kennis over het internet project plan & geschiedenis van het internet :| :rolleyes: :| Ik haat blok, ik wil naar stad gaan en mijn geld uitgeven aan dingen waar ik later spijt van krijg! |
Citaat:
|
Citaat:
ewwwrr. |
- oorbellen
- dooookie voor op m'n kop - groen vest |
Citaat:
|
een hele hippe sjaal die van mijn moeder is geweest toen ze hippie was, roze met goud, <3
|
2 gerbils (H)
|
spijkerbroek
mandjes voor mijn sokken en onderbroekies groen shirtje taartjes wijn broodjes bananen spa citroen met cactus <3 kaarsen |
boeken
s. vestdijk - pastorale 1943 s. vestdijk - de ziener h. böll - billiard um halb zehn en een boek van carl jung maar ik weet niet of ik daar doorheen ga komen lp's Tchaikovsky - Symphony No. 6 in B Minor ("Pathétique"), Op.74 en een lp met zuid-amerikaanse polyritmiek ofzoiets |
wiet en bier
lunch ergens boek dutch design roti met kip jammie |
2 flessen goedkope pisang shizzle <3
|
Grolsch Beugels,
Mark Lanegan Band - Bubblegum, Goed gesprek. |
- Eerste seizoen Twin Peaks :D
- Bloemetjesrok, Didi - Groen jasje, Zara |
Buikpijn :(
|
Citaat:
en nieuwe paardrijspulletjes hell yeah |
Fightclub special edition dvd
Pitch Black dvd Chronicles of Riddick dvd beige ribbroek h*m |
Citaat:
paarsbruinachtig broekje, SPS broodje zalm koffie cadeau bon van ici paris |
2 blauwe strikjes en een geleend boek
|
pakje peuken,
zwarte lakpumps (suuuuper!) dvd van Jesus Christ Superstar rode lippenstift sokken v/d markt |
update;
bier nog meer geld en nepbont voor over mn bank die vol scheuren zit :D |
Mad trekker; Tchaikovsky & Jung, (y), (y).
- Nietzsche - Der Antichrist (Duitse uitgave, maar ik kan geen Duits. Een probleem.), John Searle - The mystery of consciousness en peuken. Henk Mul ! |
Citaat:
lol :D |
Een glitterbril van de Hema :|
|
-special edition allstars(zijn d'r 'maar' 300 van op de wereld)
-T-shirt met KINKY erop en daaronder foto van die neger uit pulp fiction die semi geil in een soort tuigje loopt :P |
-Shirt van Pennywise "Fuck War"
-Shirt van NoFX "Liberty" vanmorgen bij de large besteld :) |
Cowboylaarsjes en een jas.
Hoezee. |
Blauwzwarte haarverf, en een muts.
|
- snoep
- geen lovah meer? :confused: - mangosap |
Cd van Maroon 5
Fles Champagne. Dankjewel Derek:) |
zwarte ribbroek beetje wijde en paar nieuwe bandshirtjes
|
Niet genoeg geld om mijn huur te betalen.
Een overlevingspakket bestaande uit een pak melk, een fles cola, een half brood, vier sinaasappels, twee reepjes chocola, een pak koekjes en een zakje pinda's. Dankjewel mams. (y) |
lichtelijk wat alcohol in mn bloed
dankjewel meneer of mevrouw die de martini en het bier uitvond en dankjewel paps dat ik je achterlijk hoge fiets mocht lenen en dankjewel vriendinnetjes dat jullie slackers zijn en dankjewel sjoedje dat je een keer mee uitgaat in utrecht en dankjewel aan onze hond dat .. ja.. weltrusten dus |
Hamtaro Ham-Ham Games voor de GBA
|
-dvd school of rock
-zwangerschapstest -sigaretten -koffie |
-Bak ijs yoghurt met sinaasappel & citroen <333
-CD Het beste van de Mens,voor maar 5 euro (y) -Boek Toon Tellegen - Zoveel was zeker ,ook maar 5 euro En alle leuke rokken uit de Zara zijn weg. :mad: |
-batterijen
-spijkerbroek -dossiermap :| |
ikmkwam erachter dat ik eind december geen collegegeld hoefde te betalen!!! hoera! want anders stond ik alweer rood, en nu sta ik nog 180 in de plus (dat wordt dus morgen nog een spijkerbroek kopen! want die heb ik nog nodig)
|
mobb deep kaartje
kadootjes broche lichtblauw truitje sigaretten bier wijn |
veel biertjes en een patatje met
|
Piercings :p
|
gameboy sp spelletje van mn buurmeisje :D
|
* Cadeautjes voor beste vriendin die 3 maanden naar Spanje vertrekt :(
* Lacoste - Touch of Pink (als 4 mnden vertraagd verjaardagscadeau van paar vriendinnen (y) ) * Spijkerbroek - Only * DVD Muse - Hullabaloo |
Overzeas ribbroek (donkerblauw)
H&M ribbroek (zwart) 2x longsleeve (zwart) 200gb maxtor hdd |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |